امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
35,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب دانستنی هایی درباره دزدان دریایی

کتاب دانستنی‌هایی درباره دزدان دریایی نوشته بارنابی هاروارد  و ترجمه شده توسط سعیده عاقلتر توسط انتشارات کتاب‌های پروانه (به‌نشر کودک) تهیه و منتشر شده است. این کتاب اطلاعات مفیدی درباره اینکه دزدان دریایی چه کسانی هستند، آیا دزد دریایی امروزه هم وجود دارند، دزدان دریایی چگونه کار می‌کنند، در کدام مناطق دریایی در گذشته و امروز دزدان دریایی فعالیت می‌کنند، دزدان دریایی مناطق مختلف در گذشته و امروز و سایر اطلاعات جذابی که ممکن است برای کودک یا نوجوان ایجاد سوال بکند را ارائه می‌دهد.

مجموعه کتاب‌های دانستنی‌ها، کتاب‌های علمی ویژه کودکان و نوجوانان است که در حیطه موضوعات مختلف زیست‌‌شناسی مانند انواع حیوانات و گیاهان، موضوعات مختلف مربوط به گذشته مثل مومیایی‌ها و اعصار تاریخی زمین و غیره اطلاعات علمی و مفیدی را  در قالب متن‌های کوتاه و به زبان روان شیرین و جذاب به کودکان و نوجوانان ارائه می‌کند. مصور بودن این کتاب‌ها بر جذابیت آن ها می‌افزاید.

گزیده کتاب دانستنی هایی درباره دزدان دریایی

دزدان دریایی چه کسانی هستند؟

دزدان دریایی کسانی هستند که در دریا به کشتی‌ها حمله و اموال آن ها را غارت می‌کنند. آن ها دزدانی خطرناک و آدم‌کشانی بی‌رحم هستند. دزدان دریایی یونایی در حدود2700 سال پیش در دریای مدیترانه به کشتی‌ها حمله می‌کردند. یک هزار سال پیش دزدان دریایی_ که «وایکینگ»نامیده می‌شدند_ از اسکاندیناوی به دریاهای شمال اروپا مسافرت می‌کردند. مشهورترین دزدان دریایی در قرن‌های 17و18زندگی می‌کردند.

دزدان دریایی آفریقا

در قرن16، دزدان دریایی از شمال آفریقا دست به غارت کشتی‌ها در دریای مدیترانه می‌زدند. آن ها برده‌ها را با شلاق می‌زدند و مجبورشان می‌کردند تا در کشتی‌ها پارو بزنند.

صفحات کتاب :
32
کنگره :
9ب4آ/QE521/4
دیویی :
21_551[ج]
کتابشناسی ملی :
م84_41143
شابک :
978-964-02-0861-8
سال نشر :
1385

کتاب های مشابه دانستنی هایی درباره دزدان دریایی