امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
35,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب دانستنی هایی درباره ی اسب ها

کتاب دانستنی‌هایی درباره اسب‌ها نوشته جکی باد و ترجمه شده توسط سپیده ایزی توسط انتشارات کتاب‌های پروانه (به‌نشر کودک) تهیه و منتشر شده است. این کتاب اطلاعات مفیدی درباره تولد اسب‌ها، انواع اسب‌ها از نظر نژادی، شیوه زندگی‌ و نحوه نگهداری و مراقبت از اسب‌ها، سواری با اسب‌ها، نژاد و اجداد اولیه اسب‌ها ، وسایل مورد نیاز برای نگهداری از یک اسب و اسب‌سواری و سایر اطلاعات جذابی که ممکن است برای کودک یا نوجوان ایجاد سوال بکند را ارائه می‌دهد.

مجموعه کتاب‌های دانستنی‌ها، کتاب‌های علمی ویژه کودکان و نوجوانان است که در حیطه موضوعات مختلف زیست‌‌شناسی مانند انواع حیوانات و گیاهان، موضوعات مختلف مربوط به گذشته مثل مومیایی‌ها و اعصار تاریخی زمین و غیره اطلاعات علمی و مفیدی را  در قالب متن‌های کوتاه و به زبان روان شیرین و جذاب به کودکان و نوجوانان ارائه می‌کند. مصور بودن این کتاب‌ها بر جذابیت آن ها می‌افزاید.

گزیده کتاب دانستنی هایی درباره ی اسب ها

کره اسب به دنیا می‌آید

در یک روز تابستان، در چراگاهی پوشیده از علف، کره اسب به آغوش مادرش پناه می‌برد. با این که هنوز چند ساعتی از تولدش نگذشته است، روی پاهای بلند و لرزان خود می‌ایستد. گوش هایش را تکان می‌دهد و نسبت به کره اسب‌های دیگر چراگاه و دنیای اطرافش کنجکاو است. پس از یکی دو روز، آن قدر شجاع می‌شود که نزد کره اسب‌های دیگر می‌رود و در بازی آن ها شرکت می‌کند. اکنون در کنار مادرش احساس امنیت می‌کند.

دوست شدن

کره اسب کوچک، چیزهای زیادی باید بیاموزد. باید زندگی با بقیه اسب‌ها را یاد بگیرد. اگر هر روز آن را نوازش کنند، با انسان‌ها نیز انس می‌گیرد. وقتی به چهار سالگی رسید، می‌توان آن را تربیت کرد تا یک سوار کار را بر پشتش سوار کند.

صفحات کتاب :
32
کنگره :
1385 2د2ب/SF315
دیویی :
16/636[ج]
کتابشناسی ملی :
م84_41145
شابک :
978-964-02-0856-4
سال نشر :
1385

کتاب های مشابه دانستنی هایی درباره ی اسب ها