امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
80,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب اصول بازاریابی مراقبت های بهداشتی

ما در دوره‌‏ای از فناوری‌های مخرب زندگی می‌کنیم، به ویژه در چنین بازار نوآورانه‌‏ای که مراقبت‌های بهداشتی است. مراقبت‌های بهداشتی نه تنها توسط بازار، بلکه توسط کشور نیز ایجاد می‌شود که تلاش می‌کند در رقابت مسالمت‌آمیز در برابر برخی از کشورها پیروز شود . بازاریابی مراقبت‌های بهداشتی پدیده‌‏ای با سابقه طولانی است که با اولین تبلیغات در فضای باز، بنرها و دیوارهای شهر، حکاکی شده یا نوشته شده، گاهی اوقات توسط باستان‌شناسان در شهرهای باستانی مانند پمپی پیدا شده است، یا توسط گردشگران دیده می‌شود، با نگاهی اجمالی به دیواره‌ای میخانه‌های کمیاب. در اروپای غربی قدیمی‌. این زمانی است که می‌توانیم آن را بازاریابی قبل از بازاریابی بدانیم.

اهمیت بازاریابی مراقبت‌های بهداشتی در حال افزایش است و همانطور که برخی از محققان ادعا می‌کنند، از پزشکی مبتنی بر شواهد، شرکت‌ها به پزشکی مبتنی بر بازاریابی روی آوردند. اکنون مراقبت‌های بهداشتی با استفاده کامل از مفهوم بازاریابی، ابزارهای بازاریابی را به ابزارهای بهداشتی تبدیل می‌کند.

 بازاریابی پایدار بهداشت و درمان، تاثیر هوش مصنوعی در زمینه بازاریابی بهداشت و درمان، ارتباطات تجاری در حیطه بهداشت و درمان و بازاریابی بهداشت و درمان از جمله مواردی است که در کتاب اصول بازاریابی مراقبت‌های بهداشتی به آن پرداخته شده است. کتاب اصول بازاریابی مراقبت‌های بهداشتی به قلم کاخابر جاکلی و ترجمه فاطمه زهرائی توسط انتشارات کلیدپژوه برای افرادی که در حیطه بازاریابی خدمات و کالاهای پزشکی، فعالان در عرصه سواد دیجیتالی خدمات بهداشت و درمان و سایر علاقه‌مندان منتشر شده است.

گزیده کتاب اصول بازاریابی مراقبت های بهداشتی

فرآیند بازاریابی مراقبت‌های بهداشتی
فرآیند بازاریابی مراقبت‌های بهداشتی، عبارت است از ارضای نیازها، خواسته‌ها و تقاضای مشتریان یا ایجاد نیازها، خواسته‌ها و تقاضاهای جدید از طریق پیشنهادات نوآورانه، از طریق راه حل‌های جدید پزشکی. تغییرات در بازاریابی مراقبت‌های بهداشتی را می‌توانیم در نظر بگیریم. در دوره بازار مراقبت‌های فیزیکی، بازاریابی مراقبت‌های بهداشتی سعی در جلب رضایت مشتری داشت. در اولین دوره دیجیتالی شدن بازار بهداشت و درمان، رضایت مشتری از راه دور می‌تواند هدف باشد، اما در دوره دیجیتالی شدن کامل بازار بهداشت و درمان و استفاده از مفهوم مدرن بازاریابی بهداشت و درمان توسط کلینیک‌ها، هدف شرکت بهداشت و درمان ایجاد مشتری توانمند است.

یا بیمار توانمند، که بسیار متفاوت از مشتری ساده مراقبت‌های بهداشتی در دوره بازار مراقبت‌های فیزیکی فیزیکی خواهد بود (رابینسون، 2013). اما برخی از محققان فکر می‌کنند که همراهی سلامت دیجیتالی می‌تواند بهتر از توانمندسازی باشد (مورلی و فلوریدی، 2019). فرآیند بازاریابی بهداشت و درمان در عصر دیجیتال در حال حاضر متفاوت است. ما می‌توانیم بازاریابی مراقبت‌های بهداشتی را به سنتی و دیجیتال تقسیم کنیم. 

کتابشناسی ملی :
9630417
شابک :
978-622-8001-54-8
سال نشر :
1403
صفحات کتاب :
192
کنگره :
RA410/56
دیویی :
362/10688

کتاب های مشابه اصول بازاریابی مراقبت های بهداشتی