کتاب لطفا زندگی را مختل نکنید pdf

برگرفته از نظر اساتید و مشاهیر دنیا

امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
45,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب لطفا زندگی را مختل نکنید

 کتاب لطفا زندگی را مختل نکنید برگرفته از نظر اساتید و مشاهیر دنیا در زمینه روانشناسی مثبت‌گرا و آموزش راه و رسم یک زندگی موفق نوشته کرم حافظی است که توسط انتشارات مانیان منتشر شده است.

هدف از نگارش این کتاب آموزش بهتر زیستن، موفق شدن و پیدا کردن آرامش در زندگیست. 

درون هر انسانی جوهری از طلا نهفته است که سرشت آدمی را در گذر زمان ان را می‌یابد؛ اما این جوهر قیمتی و کمیاب به وسیله پوسته‌ای از جنس خاک پوشیده شده است. این خاک همان خودخواهی‌ها، منفی‌نگری‌های ذهنی و ناامیدی‌هایی است که در ما ایجاد می‌شوند. کرم حافظی در کتاب لطفا زندگی را مختل نکنید به شما یادآوری می‌کند که گنجی واقعی در درون خود شماست و راه و رسم کنار زدن خاک و یافتن طلای حقیقی درونی را به وسیله افزایش مثبت‌نگری در زندگی به شما می‌آموزد.

گزیده کتاب لطفا زندگی را مختل نکنید

شاید تاکنون در زندگی‌تان وقفه‌هایی ناخوشایند ایجاد شده است یا بیماری یا اینکه همکاری به شما خیانت کرده است و یا دچار یک مصیبت بزرگ شده‌اید. داستان واقعی حضرت یوسف را به یاد بیاورید، زمانی که در چاه انداخته شد، او باور و ایمان داشت که این پایان کار او نیست. شما بدانید که نگرانی، افسردگی و شکست آخرین فصل زندگی شما نیست، سرنوشت شما پیروزی و موفقیت‌های بزرگ در زندگی است، تقدیر خدا بر این است که یک زندگی پر از شور و شعف داشته باشید. ممکن است الان در گودال وحشتناکی از غم و اندوه باشید، اما مطمئن باشید که به زودی از افسردگی و ناراحتی موجود نجات خواهید یافت و درهای موفقیت برویتان باز خواهد شد و باور داشته باشید که این پایان کار شما نیست. 

اگر چنانچه کسی از خانه شما بیرون رفته است، پایان زندگی نیست، شاید آن‌ها قسمتی از سرنوشت شما نبودند، شاید خداوند می‌خواهد اهنگ جدیدی را در زندگی شما ایجاد نماید. باور همان فکر کردن در تلاش است.فکر شما مانند آهنرباست، فکر کردن به خواسته‌های خود را ادامه دهید تا به آن‌ها دست پیدا کنید.

صفحات کتاب :
96
کنگره :
2ر/BF637
دیویی :
158
کتابشناسی ملی :
9687765
شابک :
978-622-310-666-8
سال نشر :
1403

کتاب های مشابه لطفا زندگی را مختل نکنید