امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
49,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب فرمانروای خودت باش

کتاب فرمانروای خودت باش نوشته جوئل اوستین با ترجمه نفیسه تنکابنی توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.

این اثر شامل 6 کلید پیشینه ساختن موفقیت ها و شتاب دادن به تحقق رویاهایتان می باشد. جوئل اوستین قصد دارد به شما بگوید که چگونه بر فضای زندگی و متعاقب آن افکار، نگرش‌ها و احساسات خودتان مسلط شوید، مراقب ذهنتان باشید و نگذارید هر اتفاق منفی و ناخوشایندی در روح و روان شما نفوذ پیدا کند.

گزیده کتاب فرمانروای خودت باش

کلام ما جهت زندگی ما را تعیین می کند. اگر می خواهید بدانید پنج سال دیگر کجا ایستاده اید، به حرف هایی که امروز درباره خودتان به زبان می آورید، گوش کنید. «من هرگز خوب نمی شوم. من هرگز نمی توانم اعتیادم را ترک کنم. من هرگز با شخص مناسبم روبه رو نمی شوم.» با این صحبت ها، آینده تان را پیشگویی می کنید. شما نمی توانید از شکست حرف بزنید و طعم پیروزی را بچشید. شما نمی توانید از بیماری حرف بزنید و سلامت باشید. شما نمی توانید از کاستی و فقدان حرف بزنید و صاحب فراوانی شوید.

کتاب مقدس می گوید: «شما میوه کلامتان را می خورید.» به چیزهایی که درباره خودتان، خانواده تان، دارایی تان و سلامتی تان می گویید، توجه کنید. شما به همان چیزی تبدیل می شوید که پیوسته حرفش را می زنید. به همین دلیل بسیار مهم است که عادت کنید در سراسر زندگی تان فقط از پیروزی سخن بگویید.

چه خوب است که در طول روز بگویید: «من خوشبخت هستم. من قوی هستم. من سلامت هستم. من با لطف خدا احاطه شده ام. اتفاقات خوب در راهند.» میوه این کلام مثبت، نیکبختی، لطف الهی و فراوانی است. این کافی نیست که فقط درباره آن فکر کنیم، بلکه باید با به زبان آوردن آن ها، به باورمان حیات بخشیم.

صفحات کتاب :
104
کنگره :
‏‫‬‮‭BV۴۵۹۸/۳
دیویی :
‏‫‬‮‭۱۵۸
کتابشناسی ملی :
۹۳۲۹۸۱۷
شابک :
978-622-2208-87-5
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه فرمانروای خودت باش