کتاب طعم شیرین خدا – کتاب سوم (چاپی و pdf)

با تیغ مهربانی ات آخرش می کشی مرا

امتیاز
5 / 3.7
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
35,500
خرید
90,000
10%
81,000

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب طعم شیرین خدا- کتاب سوم

مجموعه طعم شیرین خدا، در تلاش است تا با آیات قرآن و روایات اهل‌بیت (علیهم‌السلام) به معرفی خدا برای مخاطبان بپردازد، و هم چنین ابعاد مختلف دین را نیز بیان کند. تو این مجموعه، رویکرد نویسنده، بجای اینکه فلسفی و استدلالی باشد، توصیفی و فطری و برگرفته از متن آیات و روایات هست و چون با ضمیر مخاطب آشناست، مخاطب بهترین ارتباط را با کتاب برقرار می‌کند. به عبارتی این مجموعه یک دوره اعتقادی جدید با رویکردی جدید است. این کتاب به دلیل نگاه متفاوت و بیان جذاب، مورد توجه مخاطبان زیادی قرار گرفته است. 

کتاب سوم از مجموعه «طعم شیرین خدا» که با عنوان با تیغ مهربانی‌ات آخرش می‌کشی مرا به چاپ رسیده است،به رحمت رحیمیه خدا می‌پردازد.

گزیده کتاب با تیغ مهربانی‌ات آخرش می‌کشی مرا

اصلاً یکی از نشونه‌های درست بیان کردن رحمت رحیمی خدا اینه که فراتر از تصور آدمای معمولی باشه. اگه ما مهربونی خدارو جوری تعریف کنیم که برا آدمایی که خدارو خوب نمیشناسن، چیز عجیب و غریب نبود، یقین کنید که اون، رحمت رحیمی نیست. تازه خود ما هم اگه این قدر آیه و حدیث درباره رحمت رحیمی نبود، نمی‌تونستیم باور کنیم که خدا می‌تونه این قدر مهربون باشه. باید قبول کنیم که باور ما به رحمت رحیمی خدا خیلی ضعیفه. معمولاً درباره این مهربونی جوری حرف زده می‌شه که انگار این مهربونی برای دوستان ویژه خداست. نمونه بارزشم همین توبه است که داریم دربارش حرف می‌زنیم.

صفحات کتاب :
202
کنگره :
‏‫‬‭BP۲۱۷‭‏‫‬‭‏‫‬‭/ع۲۲۵ب۲ 1397
دیویی :
‏‫‭۲۹۷/۴۲
کتابشناسی ملی :
5354037
شابک :
978-600-8031-51-2
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه طعم شیرین خدا – کتاب سوم