امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
37,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب امام مهدی و طول عمر

کتاب امام مهدی و طول عمر نوشته سید هادی حسینی است که در انتشارات به نشر به چاپ رسیده است. این نوشتار، نگاهی گذرا به چگونگی طول عمر دارد و از نظرات مختلف به آن می‌پردازد تا برخی تردیدها دربارۀ طول عمر امام مهدی، زدوده شود و اعتقاد به زنده بودن آن امام و ظهور ایشان پس از زندگی طولانی تردیدناپذیر جلوه کند.

امید که نظریه‌های ارزندۀ علمی در این زمینه با بررسی‌های بیشتر و ژرف‌تر عالمانِ فرهیخته فراهم آید و موضوع حیاتی مهدویّت، روشن تر بدرخشد و باورها اصولی‌تر گردد.

گزیده کتاب امام مهدی و طول عمر

باورِ این موضوع که آگاهی‌های انسان اندک، ناقص، سطحی و تک بعدی است و حیات و مرگ، بسیار پیچیده و اسرارآمیز و در ارتباط با پدیده‌های بسیاری است، عالمان را از ارائۀ نظریه‌های شتاب زده دربارۀ طول عمر و انکار زیست طولانی باز می‌دارد.

کاوش‌های باستان شناسان و کشف تمدن‌ها و زندگی‌ها در گذشته‌های دور، رشد دانش فضا و کیهان‌شناسی و توانایی ساخت ابزارهای بسیار پیشرفته برای رصد آسمان و شناخت کیهان‌ها، سیاهچاله‌ها و ... و نیز سفر به بعضی از سیارات و مشاهده و لمس و درکِ عظمتِ وصف ناپذیر خلقت که آدمی دچار شگفتی و حیرت می‌شود و در برابر فضای بی‌کران ناپیدا که فاصله‌ها در آن به میلیاردها میلیارد سال نوری می‌رسد، احساس ناتوانی و کوچکی می‌کند و عمرهای طولانی نیز کوتاه و اندک به نظر می‌رسد.

صفحات کتاب :
124
کنگره :
‫‬‭BP۲۲۴/۴
دیویی :
‏‫‬‭۲۹۷/۴۶۲
کتابشناسی ملی :
۷۵۰۸۶۰۶
شابک :
9789640204061
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه امام مهدی و طول عمر