امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
25,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب منتظر، چشم به راهی فریادگر!

کتاب منتظر ، چشم به راهی فریادگر! نوشته امیرمهدی حکیمی است که در انتشارات به نشر به چاپ رسیده است. کتاب منتظر، چشم به راهی فریادگر! یکی از کتاب‌های مجموعه آینده شناسی و انتظار است که به موضوع انتظار برای ظهور امام زمان می‌پردازد.

امیرمهدی حکیمی در این کتاب از امام زمان می‌گوید. از مجموعه سخنانی که از پیامبر (ص) و امامان (ع) درباره امام زمان منتشر شده است و در ادامه انتظار را معنا کرده است. معیارهای مختلفی که برای انتظار وجود دارد و ... یک جامعه منتظر چگونه باید باشد؟ احساس امام و ملت نسبت به یکدیگر چگونه است و ... همگی از جمله مورادی است که در این کتاب از آن‌ها صحبت شده است.

گزیده کتاب منتظر، چشم به راهی فریادگر!

در «حدیث لوح»، که از سوی خداوند متعال فرود آمده است و بانوی بزرگ، حضرت زهرا (س) آن را روایت کرده‌اند، چنین آمده است: «پس از امام یازدهمین (امام حسن عسکری (ع))، راه امامت را کامل می‌کنم با فرزندش که رحمت برای همه جهانیان است.

او (امام دوازدهم) دارای کمال موسی و شکوه عیسی و شکیبایی ایوب است... در زمان (غیبت) این امام، دوستان من (دینداران راستین) به مشکلات گرفتار شوند... آنان به‌حق دوستان منند (چون در دینداری پایداری می‌کنند). درود و رحمت خداوند بر آنان باد! آنان (منتظرانِ راستینِ در دوران غیبت) بی‌گمان هدایت‌شدگان و راه‌یافتگانند.»

صفحات کتاب :
78
کنگره :
BP۲۲۴‏‫‬‭‬‭‬‭‬‭/ح۸۳م۸
دیویی :
‫‬‭‬‭‬‭‬‭۲۹۷/۴۶۲
کتابشناسی ملی :
م‌۸۱-۲۹۹۹۵
شابک :
9789640204054
سال نشر :
1381

کتاب های مشابه منتظر ، چشم به راهی فریادگر!