امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
47,700
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب دیجیتال مارکتینگ املاک 

کتاب دیجیتال مارکتینگ املاک، نوشته‌ مریم صادقی‌پناه، راهنمای جامعی برای بازاریابی اینترنتی است که به طور خاص برای کسب و کارهای املاک و مستغلات طراحی شده است.

این کتاب به شما کمک می‌کند اصول بازاریابی دیجیتال و کاربردهای منحصر به فرد آن را در صنعت املاک و مستغلات بیاموزید و از آن در جهت پیشرفت کاری خود بهره ببرید. در کتاب دیجیتال مارکتینگ املاک یاد می‌گیرید بازاریابی دیجیتال را از کجا شروع کنید، چگونه به طور موثر از پلتفرم هایی مانند اینستاگرام، ایمیل و پیامک برای ماندگاری در ذهن مخاطب و جلب مشتری استفاده کنید و چطور مؤثرترین تبلیغات را برای نمایش در فضای مجازی تهیه کنید.

با استفاده از روش‌های معرفی‌شده در این کتاب، بنگاه‌های معاملات املاک می‌توانند به طور موثرتری با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنند، فرصت‌های جدید را شناسایی کنند و روند معاملات را بهبود بخشند. چه از افراد باتجربه در این صنعت باشید و چه به تازگی این حرفه را آغاز کرده باشید، کتاب دیجیتال مارکتینگ املاک حرفی برای گفتن به شما دارد. کتاب دیجیتال مارکتینگ املاک در نشر مانیان منتشر شده است.

پیشرفت تکنولوژی در تمام زمینه‌ها پیوسته و با سرعت بالایی تغییر می‌دهد. کلید موفقیت بنگاه‌های معاملات املاک، مانند هر کسب و کار دیگری، شناسایی این تغییرات و هماهنگ شدن با آن‌هاست. به عنوان مثالی از تغییرات مهم در زمینه‌ی املاک، می‌توان به استفاده‌ی بیش از پیش مشتریان بنگاه‌های خرید و فروش ملک از جستجو در اینترنت و فضای مجازی اشاره کرد. همسو ساختن روش بازاریابی صاحبان برندهای تجاری املاک با رفتار مشتریان، گامی طلایی در پیشرفت کسب و کار و کسب درآمد بیشتر است که برای برداشتن آن، آشنایی با دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی ضرورت دارد. مریم صادقی‌پناه در کتاب دیجیتال مارکتینگ املاک، آن دسته از راهکارهای بازاریابی دیجیتال که برای بنگاه‌های خرید و فروش ملک قابل استفاده هستند را معرفی می‌کند و آموزش می‌دهد.

در دنیای امروز، روش‌های بازاریابی سنتی مثل چاپ آگهی در روزنامه یا پخش بروشور برای رونق آژانس‌های املاک و مستغلات کارآمد و مقرون به صرفه نیستند. آژانس‌های املاک و مستغلات، اکنون بیش از هر زمان دیگری، باید از قابلیت‌های بازاریابی دیجیتال استفاده کنند تا جایگاه خود را در فضای رقابتی این صنعت ارتقا دهند. دیجیتال مارکتینگ مزایای زیادی نسبت به روش‌های سنتی دارد که به صاحبان آژانس‌های معاملات ملک کمک می‌کند دامنه‌ی فعالیت خود را به مناطق مختلف گسترش دهند، نظر مشتریان بیشتری را حتی از نقاط دور جذب کنند، اثربخشی تبلیغات خود را مشاهده، تحلیل و اصلاح کنند و در نهایت وارد معاملات بیشتر و سودآورتری شوند.

گزیده کتاب دیجیتال مارکتینگ املاک 

هدف دیجیتال مارکتینگ املاک، کمک به دیده شدن کسب‌وکار شما، جلب توجه مخاطبان و در نهایت، جذب مشتری است. امروزه، دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی اینترنتی به جزئی اجتناب‌ناپذیر از هر کسب‌وکاری تبدیل شده است. از این‌رو آشنایی با این دانش برای فعالان حوزه املاک و مشاورین املاک، ضرورتی انکارناپذیر است.

با استفاده از مارکتینگ دیجیتال املاک، می‌توانید به‌طور موثرتر و کارآمدتر از همیشه به مشتریان خود دست پیدا کنید و کسب‌وکارتان را به سوی موفقیت رهنمون شوید، ولی صرفاً حضور در پلتفرم‌های مختلف کافی نیست، شما به یک استراتژی دقیق و منظم برای فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت خود نیاز دارید تا بتوانید به طور موثر به مخاطبان خود دست پیدا کنید و آن‌ها را به مشتریان تبدیل کنید.

کنگره :
‏‫‬‭‬‮‭HD۱۳۷۵‬‬
دیویی :
‏‫‬‭‬‮‭۳۳۳/۳۳‬‬
کتابشناسی ملی :
9157095
شابک :
978-622-310-360-5
سال نشر :
1401
صفحات کتاب :
160

کتاب های مشابه دیجیتال مارکتینگ املاک