کتاب راهنمای اینستاگرام مارکتینگ املاک pdf

هر آنچه باید در مورد راه اندازی شعبه آنلاین املاک بدانید

امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
67,500
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب راهنمای اینستاگرام مارکتینگ املاک

در دنیای امروز و با گسترش اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، کسب‌وکار به روش سنتی پاسخگوی نیازها نیست و تمامی کسب‌وکارها با سرعت به سمت خدمات آنلاین در حال حرکت هستند. در حال حاضر اینستاگرام شناخته‌شده‌ترین و بهترین شبکه اجتماعی در دنیا و علی‌الخصوص ایران برای معرفی، تبلیغ و گسترش کسب‌وکار است که در صورت رعایت نکات و اجرای فعالیت‌های اصولی، این شبکه محبوب اجتماعی می‌تواند باعث تحول در فروش محصولات و خدمات گردد.

با توجه به رقابتی شدن این فضا، آموزش و یادگیری تکنیک‌های فعالیت در این محیط بر تمامی صاحبان کسب‌وکار و علاقه‌مند به اینستاگرام مارکتینگ لازم و ضروری است. در حال حاضر، بسیاری از صاحبان کسب‌وکار، دانش و آگاهی لازم در زمینه دیجیتال مارکتینگ و اینستاگرام مارکتینگ را ندارند که در صورت یادگیری مطالب کلیدی و به‌کارگیری تکنیک‌ها، در رقابت با سایر همکاران خود برنده بازار خواهند بود.

کتاب راهنمای اینستاگرام مارکتینگ املاک، هر آنچه باید در مورد تکنیک‌های فروش ملک در اینستاگرام بدانید را به شما آموزش می‌دهد. کتاب حاضر از نحوه کسب درآمد و امکاناتی که پربازدیدترین نرم‌افزار شبکه‌های اجتماعی، اینستاگرام (Instagram)، در اختیار کاربران قرار می‌دهد، سخن می‌گوید. این نکات برای پایداری و بقا در این عرصه رقابتی موثر خواهد بود و شما را با جدیدترین ترفندهای بازاریابی اینستاگرامی آشنا می‌کند.

گزیده کتاب راهنمای اینستاگرام مارکتینگ املاک

الگوریتم اینستاگرام یکی دیگر از اصطلاحات اینستاگرام است که به نحوه نمایش پست‌های اینستاگرام اطلاق می‌شود. الگوریتم تصمیم می‌گیرد که چه محتوایی را به چه کسی نشان بدهد و معمولاً بر پایه علاقه‌مندی‌های کاربران عمل می‌کند.

دقت کرده‌اید معمولاً پست‌ها و استوری‌های کسانی که دوست دارید زودتر به شما نشان داده می‌شوند؟ این موضوع به خاطر الگوریتم‌های اینستاگرام است که بر پایه فعالیت‌های شما و یک سری موارد دیگر، پست‌ها را به شما نشان می‌دهد. این الگوریتم‌ها هستند که همه چیز را تحت کنترل دارند و در اینستاگرام به محتواها نظم می‌بخشند.

سال نشر :
1402
صفحات کتاب :
268
کنگره :
‏‫‬‮‭HD۱۳۷۵‬‬
دیویی :
‏‫‬‮‭۳۳۳/۳۳‬‬
کتابشناسی ملی :
9482272
شابک :
978-622-310-547-0

کتاب های مشابه راهنمای اینستاگرام مارکتینگ املاک