امتیاز
5 / 3.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
59,900

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب پارادایم ثروت

کتاب پارادایم ثروت و فراوانی توسط خانم نسیم صانعی و آقای علی شهریار ترجمه و به‌وسیله انتشارات نسل نواندیش به چاپ رسیده است. رسیدن به موفقیت و ثروتمند شدن از گذشته‌های بسیار دور رؤیایی بوده که همواره ذهن بشر را به خود مشغول داشته و در فرهنگ‌های مختلف، دستورالعمل‌های گوناگونی برای موفقیت و کسب ثروت ارائه شده است.

 بعد از آنکه مستند راز در سال 2006 تهیه شد، دستورالعمل به‌نسبت متفاوتی از موفقیت ارائه شد. در این مستند معروف، از یک راز خیلی بزرگ و مهر و موم شده صحبت شد که به‌عمد، از دید عامة مردم پنهان شده بود. مباحث مطرح‌شده در این مستند بیشتر براین‌اساس استوار بود که به بیننده خود نشان دهد انسان با کشف راز و استفاده از آن در قالب قانون جذب، می‌تواند معجزه را به زندگی خود وارد کند و فارغ از سطح امکانات و شرایط زندگی‌ یا صرف‌نظر از آنکه آرزوی او چقدر بزرگ است، از این توانایی برخوردار است که به تمام خواسته‌ها و آرزوهایش دست یابد. 

دکتر جو ویتالی، یکی از افرادی است که حضور پررنگی در مستند راز داشته و بیش از ده‌ها کتاب مختلف و پرفروش در زمینه استفاده از قانون جذب و به‌کارگیری نیرو‌های معنوی برای بهبود اوضاع زندگی و رسیدن به خواسته‌های مادی و معنوی تألیف کرده است. کتاب‌ها، فایل‌های صوتی و سخنرانی‌های او همواره طرفداران بی‌شماری در سراسر جهان دارد و با سبک خاصی که ایشان در مطرح کردن اصول موفقیت و رسیدن به ثروت دارد، توانسته است نظر افراد بسیاری را متوجه آثار خود سازد. برای انسان‌هایی که پشتوانة مالی مناسب ندارند و از نقطه صفر خواهان رسیدن به سعادت و فتح قله‌های موفقیت هستند، شاید بتوان آقای دکتر جو ویتالی را به‌عنوان الگو و نمونه‌ای از انسان‌های موفق دانست که فقط به پشتوانه اراده و توانایی‌های شخصی، از نقطه صفر و شرایط نامطلوب بی‌خانمانی، توانست به‌عنوان یک نویسنده مشهور و معروف، به‌ویژه در زمینه موفقیت و خودسازی، خود را در سطح جهان مطرح سازد.

کتاب پارادایم ثروت (حرکت از قانون جذب به قانون آفرینش) یکی از جدید‌ترین آثار جو ویتالی است. او در این کتاب، به قانون جذب از زاویه متفاوتی توجه می‌کند و خوانندگان این کتاب را با تکنیک‌های جدیدی برای رسیدن به ثروت و خلق آرزوها آشنا می‌کند. طبق نظر او، برخی از این تکنیک‌ها برای اولین‌بار در این کتاب از آن‌ها نام برده شده است.

گزیده کتاب پارادایم ثروت

قانون آفرینش می‌تواند در زمینه خلق و پیدایش چیزهای مختلفی در زندگی استفاده شود. برای مثال، هنگامی‌که شما برای تولید یک محصول یا ارائه خدمات ایده‌ای دارید، این ایده‌پردازی فقط در قلمرو خیال است و پیدایش آن در زندگی یک احتمال و امکان تلقی می‌شود. شما یا خودتان این ایده و آرزو را شخصاً به زندگی‌تان جذب می‌کنید یا اینکه افرادی را جذب می‌کنید و به پشتوانه کمک آن‌ها به تحقق آرزویتان موفق می‌شوید.

درهرصورت، تا زمانی که برای برآورده کردن آرزوهایتان، از سوی شما یا دیگران اقدام نشود، آن آرزو همچنان در عالم خیال باقی خواهد ماند و در زندگی شما آشکار نخواهد شد. پس شرط لازم برای پدید آوردن یک ایده و آفرینش آن در دنیای مادی، اقدام کردن است. بنابراین، در این بین، اگر شخص دیگری غیر از شما بتواند زودتر برای خلق این ایده اقدام کند، او خالق آن ایده و صاحب آن آرزو خواهد شد. 
نمونه‌های بسیاری از این گونه اتفاقات و رسیدن به موفقیت وجود دارد. در طول رکود بزرگ جهانی و حتی در تمام رکودهایی که ما در طول عمرمان آن‌ها را پشت سر گذاشته‌ایم، همواره انسان‌هایی توانسته‌اند در آن شرایط سخت اقتصادی، کسب‌وکارهای موفقی را برای خودشان ایجاد کنند.

شما خودتان احتمالاً نمونه‌ای از این قبیل افراد را دیده‌اید که در شرایط خاصی، ایده‌ای عجیب به ذهنشان خطور کرده و با وجود همه احتمالات ممکن برای شکست خوردن، آن ایده و آرزو را پس گرفته و برای رسیدن به آن آرزو اقدام کرده‌اند. از آنجا که این افراد قانون آفرینش را به‌کار می‌بندند، کائنات آن‌ها را پشتیبانی می‌کند و همواره در تحقق آرزوهایشان به آن‌ها کمک می‌کند. 

کنگره :
BF637
دیویی :
158/1
کتابشناسی ملی :
9512829
شابک :
978_622_220_925_4
سال نشر :
1403
صفحات کتاب :
186

کتاب های مشابه پارادایم ثروت