نظر شما چیست؟

معرفی کتاب قتل آسان است 

کتاب قتل آسان است اثر آگاتا کرستی و مترجمی لیدا علیزاده می باشد و انتشارات آقائی آن را منتشر کرده است.

کتاب قتل آسان است کتابی معمایی-جنایی، با ترجمه‌ی روان به فارسی است که می‌تواند شما را در یک قصه پلیسی و هیجان‌انگیز غرق کند. اگر قصد داشته باشید غروب روز تعطیل خود را با تجربه‌ ای معمایی و هیجانی آغشته کنید این کتاب انتخابی مناسب و ایدئال برای شما خواهد بود.

بخشی از کتاب قتل آسان است 

مهمونا با هم داشتن تنیس بازی میکردن و داشت حسابی بهشون خوش میگذشت. میزبان لرد ویت فیلد، خوشحال وخوشرو بود و دائم به مهموناش تاکید میکرد که اونم از یه خونواده معمولیه. بازیکنا ۸ نفر بودند: بریجیت، لرد ویت فیلد، لوک، رز هامبلبی، آقای ابوت، دکتر تامس، میجر هورتون و دختر خنده رویی به اسم هیتی جونز که دختر رئیس بانک بود.

ست دوم لوک همبازی بریجنت شد و بازیکنان مقابلشون لرد و رز هامبلبی بودند. رز خوب بازی می کرد و فورهندها رو خوب میزد. اون قبلاً تو مسابقات استانی هم شرکت کرده بود و به همین دلیل بازی ناشیانه لرد رو می تونست جبران کنه.

سه نوبت بازی کردن. لوک حسابی درخشید... اون به همراه بریجینت ۵ بر ۳ جلو افتاد به همین دلیل لرد اوقات تلخی کرد و شروع کرد به اعتراض کردن و مثل بچه ها بهونه می گرفت. آخرای بازی بریجینت از روی عمد توپی رو به تور زد و دو تا سرویس رو پشت سر هم خراب کرد تا بازی مساوی بشه. بعدم دو تا سرویس دیگه رو خراب کرد و باختن. بریجیت معذرت خواهی کرد و گفت ببخشید من باعث باخت شدم.

صفحات کتاب :
267
کنگره :
PZ۳
دیویی :
‭۸۲۳/۹۱۲‬
کتابشناسی ملی :
9633594
شابک :
9786227660463
سال نشر :
1403

کتاب های مشابه قتل آسان است