کتاب اسب سیاه

(کسب موفقیت از مسیری کاملا متفاوت با آنچه به ما یاد داده اند

امتیاز
5 / 5.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
37,900
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب اسب سیاه

کتاب اسب سیاه اثر تاد رز و اگی اگاس می باشد و انتشارات آقائی آن را منتشر کرده است.این کتاب بر زندگی افراد موفقی تمرکز می‌کند که مسیر معمول را پیش نگرفتند و در شرایطی که هیچ‌کس فکرش را نمی‌کرد، موفق شدند.

تاد رز و اگی اگاس  اصطلاح اسب سیاه را از مسابقه‌های اسب‌دوانی و شرط‌گذاری بر روی اسب‌ها برداشته‌اند.

گزیده کتاب اسب سیاه

ایست‌ برنارد شهر کوچکی در تگزاس، محل زندگی کورین بلاک، یک دختر ساده و بی شیله‌ پیله بود. او با اینکه در این شهر کوچک زندگی می‌ کرد اما همچنان شوق کمک به دیگران در وجودش شعله‌ ور بود. او پس از تحصیل در دانشگاه تگزاس، برای حقیقت بخشیدن به رویایش تصمیم گرفت سیاست را انتخاب کند. او از کارآموزی نزد یک سناتور شروع کرد تا روزی بتواند برای خودش کسی بشود و به مردم عادی خدمت کند.

هر چه جلوتر می‌ رفت بیشتر از کارش احساس رضایت می‌ کرد پس برای پیشرفت کارش راهی واشنگتن شد و این‌ بار از ستاد تبلیغاتی رئیس جمهور و کارآموزی نزد یک سیاستمدار معروف‌ تر سردرآورد. او در ستاد انتخابات نیویورک به حدی خوب کار کرد که مایکل بلومبرگ او را نزد خود استخدام کرد و بعد ها به او مقام مسئول امور دولتی را داد. کورین کم‌ کم در میان سیاستمداران قد علم کرد و توانست شهرت و اعتمادی بین مردم و جمهوری‌ خواهان کسب کند. این موضوع آن‌ قدرت جدی بود که پس از مدتی طی یک پیغام، پیشنهاد سردفتری امور سیاسی کاخ سفید را از جرج بوش دریافت کرد.

صفحات کتاب :
215
کنگره :
‏‫‭BF۶۳۷‬‬
دیویی :
‏‫‭۱۵۸/۱‬‬
کتابشناسی ملی :
9640902
شابک :
9786227660487
سال نشر :
1403

کتاب های مشابه اسب سیاه