امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
47,700
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب رشد لیزری 

نویسنده کتاب رشد لیزری، (فائزه رهبری) در مقدمه این گونه بیان می کند:

همیشه دغدغه این موضوع را داشتم که از بین بهترین کتاب‌ها اول کدام را بخوانم و کدام کتاب را بعد از دیگری و  همین موضوع باعث شد که مجموعه ای تهیه کنم از خلاصه کتاب های خاص شاید شما هم با فهرستی از عنوان بهترین کتاب‌های رشد و توسعه فردی مواجه هستید و نمی‌دانید از کدام شروع کنید. این کتاب خلاصه ای از کتاب‌های برتر رشد و توسعه فردی می باشد که گاهی نظر و عقیده خودم را هم داخل کتاب آورده ام.

اگر شما دوست عزیز مثل من می‌خواهید از بین بهترین کتاب های موفقیت و رشد فردی یکی را انتخاب کنید و با دقت مطالعه کنید یا اینکه علاقه زیادی به کتاب آنلاین یا کتاب صوتی ندارید این کتاب به شما در اولویت بندی بسیار کمک می کند.

شما با خواندن این کتاب در وقت خود صرفه جویی خواهید کرد؛ چون می‌توانید ۸ کتاب برتر و خاص در حوزه رشد و توسعه فردی را در کوتاه ترین زمان ممکن مطالعه کنید و بعد تصمیم بگیرید که کدام کتاب را تهیه کنید.

کتاب رشد لیزری ۱ کتاب نیست بلکه ۸ کتاب است که شما با هزینه بسیار مناسب و صرفه جویی در وقت خود می‌توانید تهیه کنید و به جای اینکه وقت زیادی صرف کنید و یک کتاب سنگین را حمل کنید با داشتن این کتاب ۸ کتاب را به همراه خواهید داشت.

بخشی از کتاب رشد لیزری 

رابرت گرین تمام عمر خود را صرف مطالعه ی قوانین قدرت و مهارت کرده تا راه و رسم رسیدن به آن را در اختیار شما قرار دهد. مطالعه‌ی این کتاب به شما یاری می‌رساند تا راه شخصی زندگی تان را همان گونه که خودتان می‌خواهید بسازید. فصل اول با عنوان ندای درونی تان را کشف کنید: مأموریت زندگی شما خواننده را به ورود به دنیای درونی اش فرامی خواند نیرویی که در کودکی برای هرکس آشکار و مفهوم بود و ما را به سمت کارهای دلخواه‌مان می‌کشاند اولین گام به سمت چیرگی از درون آغاز می‌شود؛ یعنی اینکه واقعا بفهمید که هستید و دوباره با آن نیروی درونی ارتباط برقرار کنید به واقعیت تن دهید شاگردی ایده آل عنوان فصل دوم است.

این فصل بر مرحله ی شاگردی کردن متمرکز می‌شود و انجام آن را مرحله ای ضروری برای طی کردن مسیر رسیدن به چیرگی می داند در فرایند شاگردی کردن باید درس‌هایی از استادان برجسته ی آن حوزه بیاموزید؛ بنابراین بر مهارت های مهم و اساسی چیره می‌شوید.

سال نشر :
۱۴۰۱
صفحات کتاب :
۱۶۴
کنگره :
‏‫‭BJ۱۶۱۱/۲‬‬
دیویی :
‏‫‭۱۵۸/۱‬‬
کتابشناسی ملی :
۸۸۴۱۱۸۰
شابک :
978-622-310-114-4

کتاب های مشابه رشد لیزری