نظر شما چیست؟

معرفی کتاب بیمه به سبک عقاب ها

کتاب بیمه به سبک عقاب ها نوشته حمید امامی و محسن صادقی نیه توسط انتشارات نسل نواندیش منتشر شده است.

عقاب‌ها بلندپروازند .عقاب‌ها دست‌نیافتنی هستند. عقاب‌ها خودشان سرنوشتشان را تعیین می‌کنند. عقاب جایگاهش را خودش تعیین می‌کند عقاب از تهدیدها فرصت می‌سازد. همیشه با مسائل متفاوت رفتار می‌کند. وقتی طوفان می‌شود عقاب در طوفان پرواز می‌کند درحالی‌که همۀ پرنده‌ها در هنگام طوفان به جای امن پناه می‌برند. حتی سایر حیوانات هم به جای امن پناه می‌برند. در زمان طوفان، عقاب فراتر از همۀحیوانات و پرنده‌ها پرواز می‌کند. عقاب چشمان تیزبین دارد.

عقاب وقتی که هدفی را برای خود تعریف می‌کند چیزی نمی‌تواند حواسش را پرت کند و با سرعت و قدرت به‌سمت شکار می‌رود و در بیشتر موارد در شکار موفق است. حتی ضریب موفقیت عقاب‌ها از شیر، ببر، پلنگ و بیشتر حیوانات بیشتر است. بنابراین اسم عقاب را برگزیده اند تا فروشندگانی که می‌خواهند حرفه‌ای باشند نگاهشان مثل عقاب باشد. با چنگال قوی به‌سمت هدف برو و با تمام قدرت رؤیاهایت را در چنگال بگیر.

اسم این کتاب را بیمه به سبک عقاب ها گذاشته اند تا از آن برای کار فروش و بازاریابی و زندگی و دست‌یاقتن به موفقیت‌ها و ساختن آینده‌مان الگو بگیریم.

گزیده کتاب بیمه به سبک عقاب ها

اگر پولدار پول یا دارایی خود را از دست بدهد، فقیر می‌شود؛ اما ثروتمند چون راه کسب پول را آموخته اگر پولش یا اموالش را از دست بدهد، می‌تواند دوباره آن را به دست آورد.

ثروتمند شدن فقط در پول زیاد خلاصه نمی‌شود، داشتن ارتباط خوب با افراد مختلف ثروت است. داشتن خانوادۀ خوب ثروت است. داشتن مهارت‌های مختلف ثروت است. داشتن اعتبار ثروت است و... . در دنیای واقعی ثروتمند شدن مهارت است، لذا ابتدا از ذهن شروع می‌شود.
پولدار کسی است که بیشتر از عرف اجتماع دارایی دارد. برای مثال عموم مردم خانه ندارند یا خانۀ کوچکی دارند؛ اما فرد پولدار چند خانه یا خانه‌ای بزرگ دارد. عموم مردم ماشین ندارند، اما آن‌ها چند ماشین یا یک ماشین گران‌قیمت دارند.

فرد ثروتمند از نظر فکری از یک پولدار در سطح بالاتری قرار دارد. ثروتمندان در ابعاد مختلف خود را رشد می‌دهند، پس ممکن است فردی ثروتمند باشد اما پولدار نباشد. سناریو و نحوۀ فروش به فرد پولدار متفاوت و تشخیص افراد پولدار و ثروتمند کمی زمان‌بر است. به همین دلیل، از اینجا به بعد ما هر دو را در غالب ثروتمند دسته‌بندی می‌کنیم. 

دیویی :
‏‫‬‭۳۶۸/۳۲‬
کتابشناسی ملی :
۸۸۱۰۸۶۳
شابک :
‏‫‭978-622-220-793-9‬
سال نشر :
1401
صفحات کتاب :
112
کنگره :
‏‫‬‭HG۸۷۷۱‬‭‏‏‫‭

کتاب های مشابه بیمه به سبک عقاب ها