امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
10,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب رئیس پلیس سیب و سوران: رفیق شهیدم 7

کتاب رئیس پلیس سیب و سوران، هفتمین جلد از مجموعه «رفیق شهیدم» می‌باشد که به قلم دلارام بدری و سعید جلائی به نگارش درآمده است. این کتاب به یکی از شهدای مدافع امنیت، شهید مرتضی کارچانی می‌پردازد که سال 97 در سیستان و بلوچستان در درگیری با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر به درجه رفیع شهات نائل آمد.

شهید مرتضی کارچانی از شهدای امنیت شهر کارچان از توابع شهرستان اراک می‌باشد که متولد سال ۷۲ در شهر کارچان است که سال ۹۲ وارد نیروی انتظامی شد و پس از ۵ سال خدمت جهت ماموریت به استان سیستان و بلوچستان و شهر سیب و سوران اعزام شد.

این شهید بزرگوار حدود یک سال و نیم خدمت در سیستان و بلوچستان به عنوان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سیب و سوران استان سیستان و بلوچستان انتخاب شد و بعد از مدت‌ها خدمت و نشان دادن رشادت در مأموریت‌های سخت، سرانجام در سن ۲۴ سالگی ۱۶ مهرماه سال ۹۷ در عملیات درگیری با قاچاقچیان مسلح موادمخدر به درجه رفیع شهادت نائل آمد. شهید مرتضی کارچانی عاشق امام حسین (ع) در ماه محرم با گلوی زخمی شهید شد، شهیدی که در دفاع از امنیت کشورش از جان خود گذشت و به لقای یار شتافت.

گزیده کتاب رئیس پلیس سیب و سوران: رفیق شهیدم

نمی‌شود مادر بود و نگران نشد، یکبار این نگرانی را بروز دادم و به مرتضی گفتم: مادر جان با وجود شغلی که انتخاب کرده‌ای به من خیلی سخت می‌گذرد. رو به من کرد و گفت: «مادر مگر دوست نداری که من سرباز امام زمان (عج) باشم؟».

صفحات کتاب :
32
کنگره :
‏‫‬‮‭DSR۱۶۶۸‬
دیویی :
‏‫‬‮‭۹۵۵/۰۸۴۴۰۹۲
کتابشناسی ملی :
9534500
شابک :
978-622-90863-9-1
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه رئیس پلیس سیب و سوران