امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
10,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب پلیس مهربانم 

کتاب پلیس مهربانم اثر اعظم چهرقانی و سعید جلائی می باشد.این کتاب را انتشارات سفیران طلاییه آفتاب منتشر کرده است. این اثر درباره  زندگی شهید مدافع وطن شهید سجاد فراهانی می باشد.

گزیده کتاب پلیس مهربانم 

آخرین روزهای تابستان سال ۱۳۷۳ در شهر اراک به دنیا آمد. از همان کودکی آرام بود و مادر با خیال راحت می توانست درسش را هم بخواند. مسئولیت پذیری را از سه سالگی یاد گرفت آنجا که مراقب خواهر کوچکترش بود. روزهای کودکی اش گره خورد به عبادت برای خالقش آنجا که از ۹ سالگی روزه می گرفت و نماز میخواند از میان رشته های ورزشی شنا و والیبال را دوست داشت هور هم کری خوانی هایش موقع بازی والیبال توی گوش پدر رنگ می خورد چهره زیبا و اخلاق نیکو احترام به پدر و مادر او را زبانزد فامیل کرده بود و همه دوستش داشتند. سال ۱۳۹۱ وارد دانشگاه شد اما همیشه نگران آینده شغلی اش بود برای همین از دانشگاه انصراف داد و وارد نیروی انتظامی شد. شروع کارش در شهر محلات بود.

مدتی هم به عنوان تیم حفاظت در نیروگاه جنداب کار کرد. هم زمان درسش را در رشته حقوق ادامه داد سال ۱۳۹۸ ازدواج کرد. مهربان و دلسوز بود همه ی تلاشش را می‌کرد گره ای از کار بقیه باز کنند.

در شغلش هم منصف بوده دلش برای محکومین و محرمین میسوخته هنوزم هم دوستانش از اخلاق خوبش میگویند از مهربانی ها و کمک هایش اما دست تقدیر او را کشاند به سیستان و بلوچستان و منطقه ی بمپوره به قولی که به مادر داده بود تا باعث افتخارش شود و چه زیبا به فولش عمل کرد وقتی که نام شهید مدافع وطن بر روی سنگ مزارش حک شد.

صفحات کتاب :
31
کنگره :
‏‫‬‮‭DSR۱۶۶۸
دیویی :
‏‫‬‮‭۹۵۵/۰۸۴۴۰۹۲
کتابشناسی ملی :
9528196
شابک :
978-622-90863-6-0
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه پلیس مهربانم