کتاب برای آرامش pdf

بین جماعت معمولی خوب خودت باش

امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
44,550

نظر دیگران

نظر شما چیست؟

معرفی کتاب برای آرامش

کتاب برای آرامش نوشته جناب آقای محمد جواد ویسمه منتشر شده در نشر متخصصان است. آرامش نفسی عمیق بعد از پشت سر گذاشتن یک سختی است.

حس پرنده­‌ای است که بی زحمت بال زدن، سبک، روی ابرها می­‌لغزد. لحظه­‌ای است که عقلی خسته، بی‌تمنا، تسلیم خواسته­‌ای می‌­شود. جایی است که دلی آرام و جانی قرار می­‌گیرد. برای آرامش باید خودت و محیط را خوب بشناسی و با آن در تعادل و تعامل باشی، برای رسیدن به تعادل باید تفحص، تفکر و تلاش داشته باشی و حاصل رشد در این مسیر داشتن آرامش است.

آرامش به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد، که بخشی از آن می‌تواند وابسته به ثروت، جایگاه اجتماعی و یا تحصیلات باشد. قسمتی از احساس آرامش در مقاطع مختلف زمانی تحت تاثیر ژنتیک و شرایط محیطی است و بخش عمده‌ای از آن به رفتارها، عکس العمل‌ها و انتخاب‌های شما در آن برهه زمانی خاص بستگی دارد.

انجام رفتار درست، عکس العمل صحیح و انتخاب مناسب، نیازمند داشتن آگاهی و آمادگی است. از کنار هم قرار گرفتن این مقاطع کوچک آرامش، ما به آرامشی جامع‌تر می‌رسیم که می‌تواند مسیر ما را برای رسیدن به موفقیت و بقیه اهداف روشن‌تر کند و از همه مهم‌تر حس رضایت‌مدی را در زندگی جاری سازد.

گزیده کتاب برای آرامش

هر کس خوشبختی را در چیزی می‌بیند. برخی ممکن است خوشبختی را در ثروت مادی بیابند، زیرا ثروت برای آن‌ها به معنای آزادی و امکان به دست آوردن چیزهایی است که می‌خواهند. برخی دیگر آن را در عشق و ارتباطی ماورایی تجربه می‌کنند، زیرا این روابط برای آن‌ها امید بخشیدن به زندگی و بهبود روحیه را به دنبال دارد.

برخی دیگر نیز در پرورش خانواده و تحقق آرزوهای فرزندان شادی‌هایشان را تحقق می‌بخشند و برای من علاوه بر همه این‌ها داشتن آرامش درونی و حس موفقیت ملاک خوشبختی است.

صفحات کتاب :
182
کنگره :
‭BF۶۳۷‬
دیویی :
‭۱۵۸/۱‬
کتابشناسی ملی :
۹۵۷۵۸۰۹
شابک :
9786223901935
سال نشر :
1403

کتاب های مشابه برای آرامش