کتاب جادوی زیبایی pdf

با پوست شاداب و سالم کتابی برای درمانگران زیبایی

امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
71,700
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب جادوی زیبایی

کتاب جادوی زیبایی نوشته زهره یوسفی و منتشر شده در انتشارات مانیان است. امروزه در مقایسه با گذشته، بشر از شانس بیشتری برای داشتن عمری طولانی‌تر و سالم‌تر برخوردار است.

با این وجود، پیشرفت‌های حاصل شده در علم پزشکی به تنهایی قادر به تضمین سلامتی فرد نیستند. هنوز هم تک تک افراد نقش کلیدی در تأمین بهداشت و سلامت آینده خود بازی می‌کنند. واقعیت آن است که توانایی در مهار و پیشگیری، همیشه از توانایی در درمان بیماری مهمتر است. اینجاست که ارزش و اهمیت رفتار و عملکرد، بیش از پیش روشن می‌شود.

رفتارها و عادت‌های سالم مانند ورزش کردن، خوردن غذاهای سالم و بهداشتی هنوز هم مهم ترین فاکتور در دستیابی به یک زندگی سالم و پربار محسوب می‌شود.

کتاب جادوی زیبایی با بیان و روشی ساده، حاصل تجربیات و علم نگارنده در مورد پوست برای بیوتی تراپیست‌هاست که بتوانند به آنچه که انجام می‌دهند آگاه باشند و مراقبت‌های ویژه‌ای را برای کلاینت‌های خود داشته باشند تا انشالله سطح علمی بیوتی تراپیست‌های عزیز افزایش یابد.

گزیده کتاب جادوی زیبایی

کوچک ترین واحد ساختمان بدن انسان سلول است که ساختمان آن از غشاء خارجی، سیتوپلاسم و هسته تشکیل شده است در ساختمان سلول اسیدهای آمینه و مواد معدنی و کلسترول و چربی‌ها آب و پروتئین، قند و..... به کار رفته است که نقش هر کدام ویژه است هسته سلول حاوی کروموزوم است.

روی کروموزوم‌ها ژن‌ها قرار گرفته‌اند که مرکز رهبری برای عملکرد سلول‌ها می‌باشند و به همین دلیل خصوصیت پوست هر فرد ژنتیکی و خاص او است. به میلیون‌ها سلول که از نظر عملکرد شکل و اندازه مشابه هستند بافت می‌گویند به مجموعه‌ای از بافت‌ها با واحد ساختمان و عملکرد بزرگتر با هدف معین ارگان یا عضو می‌گویند پوست پوشش محکم و قابل انعطاف بدن است.

سال نشر :
1402
صفحات کتاب :
177
کنگره :
‫‬‭‬‮‭RL۸۷‬‬
دیویی :
‫‬‮‭۶۴۶/۷۲۶‬‬
کتابشناسی ملی :
۹۱۹۵۷۱۶
شابک :
978-622-310-374-2

کتاب های مشابه جادوی زیبایی