کتاب 79 راز زیبایی پوست pdf

تجربه ی 12 ساله ی من در مراقبت پوست

امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
25,500
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب 79 راز زیبایی پوست

کتاب 79 راز زیبایی پوست، اثر ساناز افضل؛ روش‌ها و نکات صحیح پیشگیری، مراقبت و درمان مشکلات پوستی و پیشگیری و مراقبت درست از آن را با مخاطبان به اشتراک گذاشته است. نکاتی که حاصل سال‌ها تجربه، کار علمی و عملی می‌باشد.

اگر پوست‌تان دچار مشکل است و علت به وجود آمدن این مشکل را متوجه نشدید؛ با مطالعه کتاب 79 راز زیبایی پوست، روش‌های مراقبت و پیشگیری و درمان آن‌ها را تک به تک خواهید آموخت. همچنین این کتاب برای انواع سنین، انواع پوست‌ها و تمام افراد توصیه می‌شود.

گزیده کتاب 79 راز زیبایی پوست

توجه: باید توجه داشت پوست‌های خشک مستعد ابتلا به عفونت‌های پوستی می‌باشند.
استفاده صحیح از فرآورده‌های مراقبت از پوست موجب ایجاد پوستی نرم با سطحی صاف و انعطاف‌پذیر می‌گردد. با استفاده صحیح از فرآورده‌های محافظت از پوست می‌توان پوست را در مقابل عوامل خارجی نظیر نور خورشید، باد، سرما، خشکی و ... محافظت نمود. فرآورده‌های محافظت و مراقبت از پوست در اشکال مختلف نظیر پماد، پودر، خمیر، امولسیون، لوسیون، ژل و کرم تهیه می‌گردند که باید با توجه به نوع پوست و مورد مصرف آن از شکل مناسب استفاده نمود.

مراقبت از چشم
برای کسانی که سن کمتری دارند و به تازگی از سختی‌های دوران بلوغ و مشکلات پوستی عبور کرده‌اند شاید استفاده از کرم دور چشم توجیه‌پذیر نباشد. ولی این را بدانید که کرم دور چشم تنها برای جلوگیری از چین و چروک نیست. بلکه این کرم  خشکی دور چشم ، پف و حلقه‌های تیره دور چشم را هم از بین می‌برد پس اگر هر سنی دارید و دارای این مشکلات هستید حتما از کرم دور چشم استفاده کنید ولی دقت کنید کرم دور چشم‌تان مناسب سن‌تان باشد. هیچ وقت از ضد چروک‌های قوی نسبت به سن‌تان استفاده نکنید.

اثر کم خوابی روی پوست دور چشم
دو روز بی‌خوابی کافی است تا پوست کدر و زیر چشم گود و تیره شود چندی پیش خبری منتشر شد در مورد روزنامه‌نگاری انگلیسی خانم که داوطلبانه در مشارکت با محققان مرکز خواب لندن ساعت خواب خود را از 8 ساعت به 6 ساعت رساند تا نشان دهد بی‌خوابی چه تأثیری بر سلامت پوست و موی افراد دارد. همراه این خانم 46 زن دیگر به مدت 7 روز میزان خواب‌های خود را کم کردند. قبل و بعد از اتمام دوره آزمایش از چهره این خانم‌ها عکس گرفته شد تا متخصصان درباره آن‌ها نظر دهند که نتیجه این تحقیقات این بود که کم خوابی
حتی به میزان کم باعث تیرگی زیر چشم و کدر شدن پوست می‌شود.. .

صفحات کتاب :
155
کنگره :
RL۸۷‏‫‭‏‫‬‭
دیویی :
‏‫‬‭۶۴۶/۷۲
کتابشناسی ملی :
۷۳۵۱۸۹۸
شابک :
978-622-7527-01-8
سال نشر :
1399

کتاب های مشابه 79 راز زیبایی پوست