نظر شما چیست؟

معرفی کتاب آینده ی تو

کتاب آینده ی تو نوشته برایان دیوید جانسون توسط انتشارات کهکشان منتشر شده است. از نظر اکثر افراد، آینده ناشناخته است و با باورهای غلط اداره می‌شود. مارک تواین در این مورد می گوید: مشکل دنیا این نیست که مردم دانش کمی دارند، بلکه این است که چیزهای زیادی می‌دانند که درست نیست. 

کتاب آینده ی تو به شما کمک می کند که از ترس رها شوید و آینده‌ی دلخواه خود را بسازید.

گزیده کتاب آینده ی تو

وقتی مردم در مورد آینده صحبت می‌کنند، با فکر کردن به این که مقصد ثابتی است که نمی‌توانیم از آن منحرف شویم به اشتباه می‌افتند. آن‌ها هم‌چنین از صحبت کردن درباره‌ی تغییرات گسترده‌ی آینده، اشتباه می‌کنند.

راز کوچک در مورد آینده این است: آینده بسیار شبیه به امروز است. اگر به شهر نیویورک رفته و تصویر خیابان پنجم را با تصویر ده، بیست یا حتی سی سال قبل مقایسه کنید، می‌بینید که تصویر در طول این سال‌ها مشابه است. بله، ماشین‌ها متفاوت شده و نحوه‌ی لباس پوشیدن افراد. ولی از نظر دید کلی مثل قبل است.

این خوب است. چون، وقتی این اتفاق بیفتد، تمدن‌ها دچار تغییرات بزرگ و لحظه‌ای نمی‌شوند. همان‌طور که الکس گفت، اگر فردا از خواب برخاسته و خود را در یک فیلم علمی‌تخیلی ببینیم، کابوس است. هم‌چنین، اگر آینده خیلی شبیه به امروز باشد، فقط چند مورد خاص را باید در مورد چگونگی تغییر اوضاع یاد بگیرید. 

قیمت نسخه چاپی :
2250000
صفحات کتاب :
214
کنگره :
BF۶۳۷‬
دیویی :
‏‫‬‭‭۱۵۸/۱‬
کتابشناسی ملی :
۸۵۱۹۳۵۳
شابک :
‫‬‭‭978-622-7402-49-0‬
سال نشر :
1401

کتاب های مشابه آینده ی تو