امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
59,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب هنر ارتباط موفق در کسب و کار

مطالعه کتاب هنر ارتباط موفق در کسب‌و‌کار؛ باعث‌ خواهد شد که بذرِ ارتباط صحیح و موفق در ذهن شما کاشته ‌شود، احتمال برقراری ارتباط مؤثر بالارود، و از این طریق به هر آن‌چه می‌خواهید برسید. دو نکته‌ی مهم دیگر نیز لازم به ذکر است.

اولا، این کتاب یک ساختار منطقی و معقول دارد؛ به همین دلیل، اگر در ابتدا محتوای فصول ابتدایی را بخوانید، راحت‌تر می‌توانید محتوای فصول بعدی، مثل فصل مربوط به "مذاکره" را متوجه‌ شوید.

پاتریک فورسایث و فرانسس کی نویسندگان این کتاب به طرح مشکلات ذیل اقدام ‌کرده‌اند: چه عواملی موجب دشواریِ مقوله‌ی ارتباطات می‌شود؛ چه‌گونه می‌توان بر این دشواری‌ها فائق آمد؛ و چه‌گونه می‌توان مهارت برقراری ارتباط در حوزه‌های تخصصی، مثل ارائه‌ی یک طرح به جمعی خاص، یا نوشتن یک گزارش با هدفی مشخص را فرا گرفت. هم‌چنین، در این کتاب با فرصت‌هایی که به‌واسطه‌ی دانستن هنر ارتباطات موفق کاری در اختیارتان قرار می‌گیرد آشنا خواهید شد. 

گزیده کتاب هنر ارتباط موفق در کسب و کار

من آنابل را دیدم (در سن شش سالگی) که در اینترنت نقل می‌کرد: "اگر شما یک همستر می‌خواهید، با درخواست کردن یک اسب کوتاه‌قد شروع کنید." این جمله به بهترین شکل مفهوم مذاکره را خلاصه می‌کند، و در این فصل ما به طور خاص بر روی این ارتباط کلیدی تمرکز می‌کنیم. موارد زیر این فرایند را تعریف کرده و هر دوی استراتژی و تاکتیک را بررسی می‌کند، و نشان می‌دهند که چگونه باید مذاکرات موفق را طراحی و انجام داده و معامله‌ای را که می‌خواهید تضمین کنید.

مذاکره، فرآیند انجام یک معامله و توافق کردن بر شرایطی که این معامله بر مبنای آن‌ها سازمان‌دهی شده است، یک مهارت مهم و فراگیر در ارتباطات تجاری است. آنابل، که در بالا نقل شد، چیزی را بیان می‌کند که در مورد فرآیند مذاکره بیش‌تر به کار برده می‌شود. شاید او دارای میزانی دانش ذاتی یا بینش درباره‌ی این فرآیند باشد که در آینده او را در اواخر زندگی‌اش در جایگاه خوبی قرار داده است، زیرا مذاکره - به بیان ساده‌تر چانه‌زنی - در بسیاری از زمینه‌های مختلف در زندگی خصوصی و سازمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

صفحات کتاب :
۳۱۶
کنگره :
HF۵۷۱۸
دیویی :
‫‬‭۶۵۸/۴۵
کتابشناسی ملی :
۵۷۵۸۱۴۸
شابک :
978-600-6524-64-1
سال نشر :
1398
قیمت نسخه چاپی :
3000000

کتاب های مشابه هنر ارتباط موفق در کسب و کار