امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 43,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب پادزهر برای یک زهر

علت نگارش کتاب پادزهر برای یک زهر شناخت انواع ترس‌های انسان به چالش کشیدن آن‌ها در زندگی افراد بوده است. بنده با مطالعه و تحقیق در حوزه ترس‎‌ها، سعی داشته‌ام تا از زاویه‌ای متفاوت به این مقوله بپردازم و نتیجه حاصله را به صورتی کتابی مفید و موثر عرضه کنم تا سایر هموطنان عزیز نیز بتوانند از این تجارب به راحتی استفاده کنند.

آشنا شدن با ترس‌های دیگران و دیدن ترس‌های آن ها می‌تواند به ما گوشزد کند که این یک پدیده عادی است و می‌توان به‌خوبی از آن عبور کرد و در دنیای پیشرفته امروز بر مشکلات و ترس‌هایمان موج‌سواری کنیم.

گزیده کتاب پادزهر برای یک زهر

ترس برادر ناتنی مرگ

ترس یکی از قویترین احساس ما انسان‌هاست که از بدو تولد با ما همراه بوده ولی مانند حواس پنجگانه نیست و در لیست اعداد قرار نگرفته است. لازم‌ذکر است که حتی حسس ششم هم دارای عدد است. شاید باید این حس را رده احساساتی چون تنفر، خشم، حسادت، کینه و امثال آن قرار داد و نکته مشترک بین این حواس آموش‌پذیری آنان است. بطور مثال ما می‌توانیم قدر ت حس لامسه یا بویایی را در خود تقویت کنیم. همین‌طور  که چطور خشم و کینه را در خود کمرنگ کنیم و به همین منوال در مقوله ترس نیز عمل کنیم. نکته مهم دراین‌باره این است که متاسفانه ما ترس را به‌طور سیستماتیک آموزش می‌بینیم و این نشان از فقر فرهنگی در خیلی از حوزه‌های تربیتی جامعه ماست و این یادگیری منفی در کلاس‌های عملی خانواده و اجتماع رخ می‌دهد.

کنگره :
BF575
دیویی :
158/1
کتابشناسی ملی :
8441553
شابک :
978-622-7725-19-3
سال نشر :
1400
صفحات کتاب :
64

کتاب های مشابه 14پادزهر برای یک زهر