کتاب آینه8- هم قسم pdf

سیره امیر شهیدمحمدرضا فتحی به روایت سرکار خانم لیلی ادهمی

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 13,500
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب آینه 8، هم‌ قسم

کتاب « آینه 8؛ هم‌قسم » با موضوع شهید «محمدرضا فتحی» به روایت همسرش به قلم « محمد دهشیری » منتشر شده است. این کتاب در 65 صفحه و توسط انتشارات خط‌شکنان وابسته به اداره کل حفظ آثار و نشر دفاع مقدس استان یزد چاپ و منتشر شده است.

کتاب « هم‌قسم »، هشتمین قسمت از سری کتاب‌های آینه، دربرگیرندۀ مجموعه خاطرات خانم « لیلی ادهمی » همسر شهید « محمدرضا فتحی » است. این کتاب در پاییز سال 1402 روانۀ بازار نشر شده است. در خلق این اثر، سعی شده است ضمن امانت‌داری، گوشه‌هایی از سیره امیر شهید محمدرضا فتحی، برای نسل جوان خواننده، شیرین و داستان‌گونه بیان شود تا با طبع و ذائقه ایشان عجین گردد. سازمان نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در نظر دارد با بازخوانی سبک زندگی شهدا از دیدگاه همسران‌شان، حقیقت زندگی سعادتمندانه زن مسلمان را از میان زلال خون شهیدان‌، بیرون کشیده و نمایان کند.

گزیده کتاب آینه ۸، هم‌ قسم

من دو بهار، دو پاییز و دو زمستان با محمدرضا زندگی کردم! هیچ وقت نمی‌گویم دو سال! چون همه فصل‌هایش برایم قشنگ بود! زندگی با او برایم خوب بود! آرامشی که در آن خانه داشتم و احترامی که به من گذاشته می‌شد. من حتی یک بار جوراب رضا را نشسته‌ام، خودش اجازه نمی‌داد! یک بند لباس کوچک در حمام داشتیم که او جوراب و برخی لباس‌هایش را خودش می‌شست و روی آن بند خشک می‌کرد.

برای برخی کارهای سخت خانه کارگر می‌گرفت،اما هیچ وقت اجازه نمی‌دادم کسی به به غیر از خودم برای او غذا بپزد. البته چند غذای محلی هم از رضا یاد گرفتم؛ آبگوشت خراسانی، کباب دیگی و...

صفحات کتاب :
65
کنگره :
‏‫‭DSR۱۶۷۰
دیویی :
‏‫‭‬‭۹۵۵/۰۸۴۴۰۹۲‬
کتابشناسی ملی :
9352632
شابک :
9 - 86 - 7897 - 622 - 978
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه آینه8- هم قسم