کتاب شرایط ضمن عقد نکاح به زبان ساده و کاربردی pdf

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 54,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب شرایط ضمن عقد نکاح به زبان ساده و کاربردی

کتاب شرایط ضمن عقد نکاح به زبان ساده و کاربردی؛ نوشته سرکار خانم سیده فاطمه سعیدیان است که در نشر متخصصان منتشر شده.

بخشی از متن کتاب شرایط ضمن عقد نکاح به زبان ساده و کاربردی

به یاد دارم سال‌ها پیش، وقتی هنوز تجربه کمی در کار وکالت داشتم، زمان زیادی را در دادگاه می‌گذراندم و به یاد دارم هروقت در دادگاهی باید حضور پیدا می‌کردم و در انتظار شروع جلسه رسیدگی بودم، زنی را می‌دیدم با کیفی پر از پوشه و مدارک. از نوع پوشش او می‌توانستم حدس بزنم که وکیل یا از کارمندان دادگاه نیست، اما چرا هر زمانی که در دادگاه بودم، او را می‌دیدم؟! هر زمانی به مدت هفت سال!

به مدت هفت سال زنی را در دادگاه می‌دیدم که از دیدگاه خودم نباید آنجا می‌بود. چه کسی دوست دارد که وقت خود را در محیطی چون دادگاه یا بیمارستان بگذراند مگر اینکه در آنجا کاری داشته باشد! کاری به مدت هفت سال در دادگاه برایم عجیب بود! کنجکاوی خودم را با برخی از همکاران در میان گذاشتم و درنهایت متوجه شدم که زن مورد نظر من دادخواست طلاق خود را به دادگاه تقدیم نموده و دلیل او برای این امر اعتیاد شوهرش بوده که بارها جهت ترک اعتیاد او به اجبار و زور متوسل شده و او را در کمپ‌های ترک اعتیاد بستری کرده است، اما هربار شوهر از کمپ فرار کرده بود.

هفت سال برای اثبات ادعای اعتیاد شوهرش و درنهایت برای مطلقه‌نمودن خود به دادگاه رفت‌وآمد داشت و قاضی رسیدگی‌کننده دلایل او را برای صدور گواهی عدم امکان سازش کافی نمی‌دانست!

کنگره :
‫‭BP189/1‬‬
دیویی :
‫‭297/36‬‬
کتابشناسی ملی :
9256239
شابک :
978-622-292-565-9
سال نشر :
1402
صفحات کتاب :
154

کتاب های مشابه شرایط ضمن عقد نکاح به زبان ساده و کاربردی