امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 33,500
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب حال خوب، کودک حرف شنو

کتاب حال خوب، کودک حرف شنو، چکیده‌ی چندین کتاب درزمینه‌ی فرزندپروری و نتیجه‌ی سال‌ها تجربه‌ی من در کار آموزش‌وپرورش مربیان و نوآموزان مختلف در مهدکودک هست و من بسیار خوشحال و مفتخرم که از طریق این کتاب بتونم سهمی در کمک‌کردن به والدین و مربیان عزیز سرزمینم در امر ارتباط صحیح با کودکان و ارائه روش مناسب برای تبدیل‌شدن به والدین یا مربیان مؤثر داشته باشم.

این کتاب که دومین جلد از مجموعه کتاب‌های من با عنوان حال خوب، زندگی شاد، فرزند موفق هست، با موضوع حال خوب و ایجاد روحیه‌ی مشارکت چاپ میشه و به شما مخاطب عزیز با بیانی ساده کمک می‌کنه تا راه‌های افزایش اعتماد کودکان، اصلاح رفتار و مهم‌تر از همه افزایش حس مسئولیت‌پذیری رو آموزش بده تا با مطالعه این کتاب هم خودت رو بیشتر بشناسی و هم بتونی والد یا مربی مؤثر و کارآمدی باشی تا با شیوه‌ای صحیح روحیه‌ی همیاری را در کودک پرورش داده و تقویت کنی. من سعی کردم در این کتاب از مثال‌ها و داستان‌هایی که درطول حیات کاریم و در مهدکودکم یا با فرزندم تا به امروز اتفاق افتاده، استفاده کنم.

گزیده کتاب حال خوب، کودک حرف شنو

یکی از اتفاق‌های قشنگی که ما می‌تونیم برای خوب‌بودن حالمون انجام بدیم، تغییرکردنه. همیشه توقع داریم که دیگران تغییر کنن. میگی، «اگه همسرم به من توجه بیشتری می‌کرد، من خیلی احساس خوشبختی می‌کردم یا «اگه بچم درسخون بود، من دیگه غمی نداشتم» و ... غافل از اینکه اولین قدم برای این اگه‌ها یا ای کاش‌ها رو باید خودمون برداریم. تغییرکردن سخته؛ چون ذهن عادت کرده به تنبل‌بودن، مغز عادت کرده به فرمان‌دادن‌های تکراری. اما هر تغییر کوچیکی، دنیای بزرگی از اعتمادبه‌نفس و احساس خوب رو برامون به ارمغان میاره و باعث میشه خوب زندگی کنیم و خوب زندگی‌کردن رو به فرزندانمون با رفتارمون بیاموزیم.

صفحات کتاب :
80
کنگره :
HQ۷۶۹‬‬
دیویی :
۶۴۹/۱‬‬
کتابشناسی ملی :
9129453
شابک :
9786222929787
سال نشر :
1401

کتاب های مشابه حال خوب، کودک حرف شنو