امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 40,000
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
130,000
15%
ت 110,500
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب  گام‌هایی به سوی موفقیت 

کتاب گام‌هایی به سوی موفقیت اثر تیبو موریس با ترجمه محمد فرخ توسط انتشارات آلاچیق کتاب منتشر شده است.

چه می‌کردید اگر می‌توانستید با به کاربردن اصول و طرز تفکری خاص، میزان موفقیت خود را در هر زمینه از زندگی، با سرعتی خیره‌کننده افزایش دهید؟

تصور کنید با دانستن مجموعه ای از اصول اساسی و بهره گیری از چند عادت روزانه بتوانید طی چند سال، از نظر روحی، جسمی، مالی و معنوی در موقعیتی کاملاً متفاوت قرار بگیرید. این موضوع شما را هیجان زده نمی‌کند؟
بسیاری از افراد گمان می‌کنند برای رسیدن به موفقیت باید خوش‌اقبال باشند. آن ها در انتظار پیشرفت غیرمنتظره‌ای هستند که امکان دستیابی به موفقیت دلخواه را برای آن‌ها فراهم می‌سازد؛ اگر می‌توانستم ترفیع بگیرم، اگر می‌توانستم امضا و تأیید فلان فرد مشهور را برای کتابم بگیرم، اگر می ‌وانستم با آن فرد موفق ملاقات کنم و... «می توانستم به موفقیت دست پیدا کنم». مشکل اینجاست که ممکن است پیشرفت غیرمنتظره‌ای که منتظر آن هستید، هرگز اتفاق نیفتد.

درست است که خوش‌اقبالی در موفقیت شما، انجام کارها و سرعت رسیدن به اهدافتان نقش دارد، اما همان‌طور که در کتاب «گام‌هایی به سوی موفقیت» به تفصیل بحث خواهیم شد، موفقیت یک رویداد واحد نیست. این اتفاقی نیست که به لطف خوش‌اقبالی یک شبه رخ دهد.

موفقیت، روندی است که درنتیجۀ کار سخت و پیوسته محقق می‌شود و از نظر راهبردی، به طور روزمره و پایدار و در مدت طولانی انجام می‌شود. آنچه ما «بخت» می‌نامیم، اغلب فقط نتیجۀ پایبندی به یک فرآیند خاص برای مدت زمانی معلوم است. نکتۀ اساسی این است که موارد خاصی وجود دارد که می توانند احتمال موفقیت شما را به طور چشمگیری افزایش دهند.

تیبو موریس در کتاب گام‌هایی به سوی موفقیت، صد راهکار عملی را برای افزایش احتمال موفقیت به شما معرفی می‌کند. وی اعتقاد چندانی به بخت و  اقبال ندارد - بهتر است شما هم چنین اعتقادی نداشته باشید؛ چون راهکارهای بسیار بهتری وجود دارد. وقت آن است که این راهکارها را کشف و عملی کنید.

گزیده کتاب گام‌هایی به سوی موفقیت 

آیا در حال تلاش برای فرار از واقعیت کنونی خود هستید؟ آیا آرزو می‌کنید که ای کاش می‌توانستید جای دیگری باشید؟

ممکن است شما هم مانند بسیاری از افراد باور داشته باشید که لیاقت بیشتری دارید. باید درآمد بیشتری کسب کنید، روابط بهتری داشته باشید یا سالم‌تر باشید، این‌گونه نیست؟ اینکه بهترین‌ها را برای خود و اطرافیان خود بخواهید، بد نیست، اما این باور که شما باید در جای دیگری باشید، استدلالی خلاف واقعیت است و واقعیت هرگز اشتباه نیست. حقیقت این است که شما اکنون دقیقاً در همان مکانی هستید که در این برهه از زمان باید در آن قرار داشته باشید. تلاش برای قرارگرفتن در جای دیگر باعث تنش، اضطراب، ناامیدی یا حتی افسردگی می‌شود و مهم‌تر از آن، شما را از واقع‌بینی باز می‌دارد.

اهمیت این موضوع در چیست؟ بخش عمده‌ای از دستیابی به زندگی موفق از توانایی شما در ایجاد یک الگوی دقیق از واقعیت نشئت می‌گیرد و برای انجام این کار، ابتدا باید واقعیت را درک کنید و آن را به همان شکلی که هست بپذیرید. وضعیت کنونی شما یک واقعیت است و سؤال اساسی این است که شما در قبال آن چه خواهید کرد؟ شما نمی‌توانید گذشتۀ خود را تغییر دهید، اما همیشه می‌توانید با اقدام در زمان حال، آیندۀ خود را تغییر دهید.

کتابشناسی ملی :
8719668
شابک :
9786229600399
سال نشر :
1400
صفحات کتاب :
252
کنگره :
‏‫‬‮‭BF۶۳۷‭‬
دیویی :
‏‫‬‭۱۵۸/۱

کتاب های مشابه گام هایی به سوی موفقیت