دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

پرفروش ترین کتاب های جهان

تیر 1403 . سمانه خوش انگشت

برای تهیه بهترین کتاب ها، با توجه به تعداد فروش آن‌ها، می‌توان به کیفیت آن پی برد. در این مقاله به معرفی پرفروش ترین کتاب های جهان می‌پردازیم.

پرفروش ترین کتاب سال

کتاب شازده کوچولو یکی از پرفروش ترین کتاب های سال می‌باشد.

شازده کوچولو

کتاب شازده کوچولو اثر آنتوان دو سنت اگزوپری، بعد از قرآن و انجیل، محبوب ترین و پرفروش ترین کتاب در طول تاریخ است که با روایتی طولانی و پرمایه، کودکان را تشویق به جذب مفاهیم فلسفی داستان می کند.

شما می توانید شازده کوچولو را بصورت صوتی و الکترونیکی از اپلیکیشن فراکتاب دریافت کنید. همچنین نسخه چاپی این کتاب نیز موجود می باشد.  شازده کوچولو در رتبه دوم پرفروش ترین کتاب های جهان قرار دارد.

شازده کوچولو

معرفی کتاب شازده کوچولو کتاب شازده کوچولو اثر آنتوان دو سنت اگزوپری، بعد از قرآن و انجیل، محبوب ترین و پرفروش ترین کتاب در طول تاریخ است که با روایتی...
آنتوان‌ دو سنت‌ اگزوپری
نویسنده
میثم رحمتی
مترجم
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

پرفروش ترین کتاب های تاریخ

«هری پاتر» پرفروش‌ترین «مجموعه کتاب» تاریخ است. «کتاب هری پاتر و سنگ جادو» اولین کتاب از مجموعه کتاب‌های هری پاتر و یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های دنیا است.

مجموعه کتاب‌های هری پاتر

مجموعه کتاب های هری پاتر بخش مهمی از شهرت و محبوبیتش را وام‌دار اقتباس سینمایی جذابش است. اولین اقتباس از مجموعه‌ی «هری پاتر» در سال ۲۰۰۱، چهار سال پس از انتشار اولین کتاب این مجموعه، اکران شد. این کتاب با نویسندگی جی کی رولینگ می باشد که در فراکتاب بصورت چاپی موجود می باشد.

هری پاتر و سنگ جادو

کتاب هری پاتر و سنگ جادو، با نویسندگی جی کی رولینگ و ترجمه ی ویدا اسلامی و سعید کبریایی می باشد که توسط انتشارات کتابسرای تندیس روانه بازار کتاب شده است.

هری پاتر و سنگ جادویی، بصورت چاپی موجود می باشد.
9 تخفیف

هری پاتر و سنگ جادو

زندگی هری پاتر دردناک است. پدر و مادرش مرده اند و او در نزد اقوام بی قلبش گیر افتاده است که او را مجبور می کنند در یک کمد کوچک زیر پله ها زندگی کند. ا...
جی کی رولینگ
نویسنده
کتابسرای تندیس
ناشر
خرید کتاب
خرید کتاب

پرفروش ترین کتاب دنیا

یکی از اولین کتاب ها از لیست پرفروش ترین کتاب های جهان کتاب دن کیشوت است.

دن کیشوت صوتی

کتاب دن کیشوت رمانی اسپانیایی نوشته‌ی سروانتس است که داستان فردی را روایت می‌کند که تلاش می‌کند شوالیه باشد اما بیشتر از اینکه یک قهرمان واقعی باشد در رویاها و خیال‌پردازی‌های خود سیر می‌کند. این کتاب بصورت صوتی در فراکتاب موجود می باشد.

دُن کیشوت

در زمان های قدیم، در قصر لامانچا، مردِ پیری با برادرزادش زندگی می کرد.پیرمرد خونه ­ی بزرگی داشت و دورِ اون خونه زمین های زیادی وجود داشت.رسیدن به کاره...
گروه فرهنگی هنری آوارسا
فراهم آورنده
راشل بلادن
نویسنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب داستان دو شهر

خلاصه کتاب داستان دو شهر و یا کتاب a tale of two cities، نوشته ی چارلز دیکنز رمانی است که کاجرای آن در لندن و فرنسه اتفاق افتاده و توسط انتشارات سبکتو منتشر و ارائه شده است.

نسخه الکترونیک این کتاب با استفاده از متن لایه باز کتاب تولید و عرضه شده است که امکانات بیشتری نسبت به فایل PDF در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین این کتاب بصورت چاپی در فراکتاب موجود می باشد. این کتاب پرفروش ترین کتاب های جهان جهان است.

داستان دو شهر

خلاصه کتاب داستان دو شهر و یا کتاب a tale of two cities، نوشته ی چارلز دیکنز رمانی است که کاجرای آن در لندن و فرنسه اتفاق افتاده و توسط انتشارات سبکتو...
چارلز دیکنز
نویسنده
سبکتو
فراهم آورنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

پرفروش ترین کتاب جهان

در این قسمت به معرفی چند کتاب دیگر که از پرفروش ترین کتاب های جهان، می باشد به طور خلاصه می پردازیم.

کیمیاگر

کتاب کیمیاگر اثر «پائولو کوئلیو»، نویسنده مشهور برزیلی، از رمان های بسیار پرفروش دههٔ پایانی قرن بیستم جهان است. کتاب کیمیاگر در بیش از ۱۵۰ کشور دنیا انتشار و به بیش از ۵۲ زبان ترجمه شده است.

این رمان دربارهٔ چوپانی اسپانیایی به نام سانتیاگو است که در رؤیای خود، محل گنجی مدفون را در حوالی اهرام مصر مشاهده می کند و به قصد تحقق بخشیدن به این رؤیای صادقه که آن را افسانهٔ شخصی خود می خواند، موطنش، آندلس را رها می کند و رهسپار صحرای آفریقا می شود و ….

کیمیاگر

معرفی کتاب کیمیاگرکتاب کیمیاگر اثر «پائولو کوئلیو»، نویسنده مشهور برزیلی، از رمان های بسیار پرفروش دههٔ پایانی قرن بیستم جهان است. کتاب کیمیاگر د...
پائولو کوئیلو
نویسنده
مهدی صائمی
مترجم
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

هابیت

کتاب هابیت یا “آنجا و بازگشت دوباره” نوشته ی جی آر آر تالکین و ترجمه ی رضا علیزاده می باشد. این کتاب توسط انتشارات روزنه منتشر و روانه ی بازار کتاب شده است.
هابیت، بصورت چاپی در فراکتاب موجود می باشد.
9 تخفیف

هابیت

کتاب هابیت یا "آنجا و بازگشت دوباره" نوشته ی جی آر آر تالکین و ترجمه ی رضا علیزاده می باشد. این کتاب توسط انتشارات روزنه منتشر و روانه ی بازار کتاب شد...
جی آر آر تالکین
نویسنده
رضا علیزاده
مترجم
خرید کتاب
خرید کتاب

پل های مدیسون کانتی

کتاب پل های مدیسون کانتی، با نویسندگی رابرت جیمز والر و ترجمه ی منصوره وحدتی‌ احمد‌زاده می باشد که توسط انتشارات افراز، روانه بازار کتاب شده است. این کتاب پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز در 36 هفته ی متوالی شد.

برای دریافت کتاب پل های مدیسون کانتی، بصورت الکترونیکی به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید.

پل های مدیسون کانتی

پرفروش ترین کتاب نیویورک تایمز در 36 هفته ی متوالی ... حالا شکی ندارم که از مدت ها پیش، من و تو به سوی هم کشیده می شدیم. گرچه هیچ یک از ما پیش از آشنا...
افراز
ناشر
رابرت جیمز والر
نویسنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

صد سال تنهایی

در کتاب صد سال تنهایی، گابریل گارسیا مارکز، به شرح زندگی شش نسل خانواده بوئندیا پرداخته است که نسل اول آن ها در دهکده ای به نام ماکوندو ساکن می شود. این کتاب توسط انتشارات روزگار به چاپ رسیده است.

برای دریافت صد سال تنهایی، بصورت الکترونیکی به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید.

صد سال تنهایی

در کتاب صد سال تنهایی، گابریل گارسیا مارکز، به شرح زندگی شش نسل خانواده بوئندیا پرداخته است که نسل اول آن ها در دهکده ای به نام ماکوندو ساکن می شود. ن...
اسماعیل‌ قهرمانی‌
مترجم
روزگار
ناشر
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

هایدی

کتاب صوتی هایدی، با نویسندگی یوهانا اشپیری و گویندگی عاطفه مولائی طبری، می باشد.

هایدی پدر و مادرش رو از دست داده بود و سرپرستی اون رو عمه س به عهده گرفته بود. اما حدود 4 سال قبل عمه دتی که مجبور بود برای کار به فرانکفورت بره هایدی رو پیش پدر بزرگش اورد و خواست تا ازش مراقبت کنه. این کتاب بصورت چاپی نیز موجود می باشد.

هایدی

هایدی و پدر بزرگش در دامنه یکی از کوه های آلپ در سوییس زندگی می کردند. هایدی پدر و مادرش رو از دست داده بود و سرپرستی اون رو عمه س به عهده گرفته بود. ...
گروه فرهنگی هنری آوارسا
فراهم آورنده
یوهانا اشپیری
نویسنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

آن شرلی

کتاب آن شرلی، با نویسندگی ال ام مونتگمری و ترجمه ی محدثه شبیری یکی از پرفروشترین کتاب های جهان می باشد. این کتاب بصورت چاپی در اپلیکیشن فراکتاب موجود می باشد.

15 تخفیف
محراب قلم
ناشر
ال ام مونتگمری
نویسنده
خرید کتاب
خرید کتاب

زیبای سیاه

کتاب زیبای سیاه، با نویسندگی آنا سول و ترجمه ی حسام فروزان یکی از پرفروشترین کتاب ها می باشد. این کتاب بصورت چاپی در اپلیکیشن فراکتاب موجود می باشد. انتشارات محراب قلم آن را به چاپ رسانده است.

15 تخفیف
محراب قلم
ناشر
حسام فروزان
مترجم
خرید کتاب
خرید کتاب

جاناتان مرغ دریایی صوتی

کتاب صوتی جاناتان مرغ دریایی اثر ریچارد باخ روایت گر عزم و اراده مرغی دریایی است به نام جاناتان که نمی خواهد همچون گذشتگان زندگی کند و پا جای پای دیگران بگذارد. این داستان می تواند تلنگری باشد برای ما که آزادی را در عشق ورزیدن بیابیم و آنگونه که آرزو داریم زندگی مان را بسازیم.
کتاب بصورت صوتی در فراکتاب موجود می باشد.

جاناتان مرغ دریایی

کتاب صوتی جاناتان مرغ دریایی اثر ریچارد باخ روایت گر عزم و اراده مرغی دریایی است به نام جاناتان که نمی خواهد همچون گذشتگان زندگی کند و پا جای پای دیگر...
ریچارد باخ
نویسنده
نسیم امیرعظیمی
مترجم
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

دنیای سوفی

کتاب دنیای سوفی، داستانی درباره فلسفه، نوشته ی یوستین گوردر می باشد. ترجمه این اثر  توسط مهدی سمسار در انتشارات جامی انجام شده است و نسخه الکترونیک و چاپی آن در فراکتاب در دسترس شماست.
شما می توانید کتاب دنیای سوفی را بصورت چاپی و الکترونیکی از اپلیکیشن فراکتاب دریافت کنید.
9 تخفیف

دنیای سوفی

کتاب دنیای سوفی، داستانی درباره فلسفه، نوشته ی یوستین گوردر می باشد. ترجمه این اثر  توسط مهدی سمسار در انتشارات جامی انجام شده است و نسخه الکترون...
یوستین گوردر
نویسنده
مهدی سمسار
مترجم
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

جنگ و صلح

کتاب جنگ و صلح اثر «لئون تولستوی» که در مجموع1336 صفحه، به همت رضا رهگذر به فارسی ترجمه و و توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است، این کتاب، اوضاع تاریخی واجتماعی روسیه را در سال های 1805 تا 1820 به تصویر می‏کشد.
نسخه الکترونیک کتاب جنگ و صلح را می توانید از طریق نرم افزار فراکتاب خریداری و دانلود کنید و سپس آن را در کتابخوان فراکتاب مورد مطالعه قرار دهید.

جنگ و صلح

کتاب جنگ و صلح اثر «لئون تولستوی» که در مجموع1336 صفحه، به همت رضا رهگذر به فارسی ترجمه و و توسط انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است، این ک...
لئو تولستوی
نویسنده
رضا رهگذر
مترجم
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

بادبادک باز

کتاب بادبادک باز، با نویسندگی خالد حسینی و ترجمه ی پریسا سلیمان زادهزیبا گنجی می باشد که توسط انتشارات مروارید، روانه بازار کتاب شده است.

شما می توانید بادبادک باز را بصورت چاپی از اپلیکیشن فراکتاب دریافت کنید.
9 تخفیف
خالد حسینی
نویسنده
مروارید
ناشر
خرید کتاب
خرید کتاب

گتسبی بزرگ

کتاب گتسبی بزرگ اثر اسکات فیتز جرالد، رمانی فاخر از ادبیات کلاسیک آمریکاست. قرار گرفتن آن در لیست صد کتاب برتر جهان به خاطر تجدید چاپ های مکرر این کتاب در سراسر دنیا و گواه این ادعاست.
شما می توانید گتسبی بزرگ را بصورت الکترونیکی از اپلیکیشن فراکتاب دریافت کنید. همچنین نسخه چاپی این کتاب نیز موجود می باشد.

گتسبی بزرگ

کتاب گتسبی بزرگ اثر اسکات فیتز جرالد، رمانی فاخر از ادبیات کلاسیک آمریکاست. قرار گرفتن آن در لیست صد کتاب برتر جهان به خاطر تجدید چاپ های مکرر این کتا...
معصومه عسکری
مترجم
اف. اسکات فیتزجرالد
نویسنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب بر باد رفته

مارگارت میچل در ۸ نوامبر سال ۱۹۰۰ در آتالانتا آمریکا متولد شد. پدر او آمریکایی و مادرش ایرلندی بوده که در جنوب آمریکا زندگی می‌کرده است. او دوران کودکیش را در سال‌های جنگ‌های شهری آمریکا گذراند و به خوبی با فضا و حال و هوای آن دوران آشنا بود، آن را می‌شناخت و شاید جزییاتی که در کتابش (بر باد رفته) و در میان روابط انسان‌ها به شکل عجیبی قابل لمس هستند، ناشی از زندگی در همان شرایط است.
شما می توانید کتاب بر باد رفته را بصورت الکترونیکی از اپلیکیشن فراکتاب دریافت کنید.

بر باد رفته

مارگارت میچل در ۸ نوامبر سال ۱۹۰۰ در آتالانتا آمریکا متولد شد. پدر او آمریکایی و مادرش ایرلندی بوده که در جنوب آمریکا زندگی می‌کرده است. او دوران کودک...
پر
ناشر
ماگارت میچل
نویسنده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید
به نظر شما چه کتاب دیگری را باید در لیست پرفروش ترین کتاب های جهان قرار می‌دادیم؟
برای ثبت رای روی ستاره ها کلیک کنید!
[تعداد: 1 میانگین: 5]
سمانه خوش انگشت
سمانه خوش انگشت
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *