دسته‌بندی‌ها:
آموزشی اخبار و رویدادهای حوزه کتاب بررسی و نقد کتاب خلاصه کتاب عمومی مسابقات و چالش های کتابخوانی معرفی انتشارات معرفی کتاب معرفی نویسندگان و مترجمان
مجله فراکتاب
پیش فرض

معرفی جدیدترین کتابهای تفریظ شده رهبر

مهر 1403 . سمانه خوش انگشت

به مناسبت هفته دفاع مقدس، برای شش کتاب جدید تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی منتشر شد. هر یک به موضوعات مرتبط با دفاع مقدس پرداخته و ارزش‌های این دوران را مورد تأکید قرار می‌دهند. کتابهای تفریظ شده رهبر در فراکتاب در یک مجموعه منحصر به فرد گردآوری شده است. در انتهای همین مطلب لینک آن در دسترس شماست.

فهرست مطالب

تقریظ رهبری یعنی چه

واژه تقریظ به معنای ستودن و ستایش کردن است. برخی از افراد مهم جامعه مثل مقام معظم رهبری بر روی برخی کتب تقریظ می‌نویسند که عموما توضیحی کلی ا محتوای کتاب یا ستایش آن کتاب است. در ادامه، به معرفی جدیدترین کتابهای تفریظ شده رهبر انقلاب می‌پردازیم:

کتاب هواتو دارم

کتاب هواتو دارم، اثر محمدرسول ملاحسنی؛ به روایت زندگی شهید مدافع حرم مهندس مرتضی عبدالهی می‌پردازد. نگارش این کتاب از حرم حضرت زینب(س) شروع شد و در نهایت انتشارات شهید کاظمی آن را منتشر کرده است.

راوی کتاب یادت باشد و راوی کتاب حاضر در سفر سوریه کنار مزار مطهر عمه‌ی سادات همدیگر را دیده بودند. همین دیدار پای قلم نویسنده را به مزار خاکی کشاند و باب آشنایی با شهید مرتضی عبدالهی را باز کرد تا مرام و مسلک یکی از مدافعان حریمش را به نظاره بنشینیم.
نویسنده کتاب هواتو دارم می گوید: «درخواست من از همه ی شما خوانندگان عزیز این است که بعد از مطالعه ی کتاب، دوباره کتاب را با این نگاه تورق کنید که فهرستی از درس های شهید را برای زندگی تان داشته باشید. بیش از 08 نکته ی اخلاقی در دل این داستان گنجانده شده که اگر ما به مرور بتوانیم این نکات را در زندگی خودمان به کار بندیم، شاید بتوانیم مثل این شهدا عاقبت به خیر و سعادتمند شویم. به قول سردار شهید سلیمانی، برای اینکه به شهادت برسیم، باید شهیدانه زندگی کنیم.»

دانلود کتاب هواتو دارم

برای دانلود کتاب هواتو دارم، به صورت الکترونیکی به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید. پس از دانلود می توانید آن را در کتابخوان فراکتاب مورد مطالعه قرار دهید. همچنین نسخه چاپی این کتاب در اپلیکیشن فراکتاب موجود می باشد.

10 تخفیف

هواتو دارم

کتاب هواتو دارم، اثر محمدرسول ملاحسنی؛ به روایت زندگی شهید مدافع حرم مهندس مرتضی عبدالهی می پردازد. نگارش این کتاب از حرم حضرت زینب(س) شروع شد و در نه...
محمدرسول ملاحسنی
نویسنده
فهیمه اسماعیلی
ویراستار
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب معبد زیرزمینی

کتاب معبد زیر زمینی، اثر جذاب و خواندنی معصومه‌ میرابوطالبی‌ است. داستان تلاش جوانی برای یافتن شخصیت واقعی خود در دل خاک است. این کتاب توسط انتشارات کتاب جمکران روانه بازار شده است.

شخصیت اصلی رمان معبد زیرزمینی جوانی به نام الیاس است. این رمان با کشمکش‌های درونی و درگیری‌های الیاس با اطرافیانش شروع می‌شود و مخاطب را با خود همراه می‌کند و از کمال‌آباد تا خاکریز جبهه‌های جنوب می‌کشاند.
کتاب معبد زیرزمینی معرف شخصیت شهید «غلام‌حسین رعیت رکن‌آبادی» است. مقنی یزدی و ساکن قم که تبحر او در حفر کانال باعث می‌شود مورد توجه فرماندهان نظامی در زمان جنگ قرار بگیرد.

دانلود کتاب معبد زیرزمینی

برای دانلود کتاب معبد زیر زمینی، به صورت الکترونیکی به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید. پس از دانلود می توانید آن را در کتابخوان فراکتاب مورد مطالعه قرار دهید. همچنین نسخه چاپی این کتاب در اپلیکیشن فراکتاب موجود می باشد.

15 تخفیف

معبد زیر زمینی

کتاب معبد زیر زمینی، اثر جذاب و خواندنی معصومه میرابوطالبی ؛ داستان تلاش جوانی برای یافتن شخصیت واقعی خود در دل خاک است. این کتاب توسط انتشارات کتاب ...
معصومه‌ میرابوطالبی‌
نویسنده
انتشارات کتاب جمکران
ناشر
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب پاییز آمد

کتاب پاییز آمد نوشته گلستان جعفریان، روایت گر خاطرات فخرالسادات موسوی همسر سردار شهید احمد یوسفی می باشد و انتشارات سوره ی مهر آن را منتشر و روانه بازار کتاب کرده است.

هر زمان اسم شهید که می آمد و می آید حسی درون انسان شعله ور می شود که خوش به حالشان که تافته ای جدا بافته بودند. انگار خدا آن ها را برای خود ساخته و پرداخته بود و از باقی انسان ها جدا بودند و آخر سر نورچشمی هایش را برد پیش خودش. خیر همه شهیدان از کوچک و بزرگشان همانند مولایشان امام حسین (ع) موجوداتی زمینی بودند و با همت و خودشناسی و خودسازی آسمانی شدند، با این تفاوت که امام حسین (ع) ولی بودند و معصوم، ولی آنان همتی حسین گونه داشتند.
شهدا مانند همه انسان ها زندگی دنیوی خودشان را داشتند، مشکلات زندگی، از گرانی و نداری تا گاهی مشاجره و دعوا. خیلی از آن ها در همین کوچه پس کوچه های پایین شهر زندگی میکردند، در بین همین مردم.
این کتاب روایت گر زندگی دو یار عاشق و دلداده است، با تمام ویژگی های زندگیشان، بی کم و کاست و بی افراط و تفریط و اغراق.

دانلود کتاب پاییز آمد

دانلود کتاب صوتی پاییز آمد با گویندگی خانم زهره سادات خلیلی در فراکتاب در دسترس شماست. همچنین نسخه چاپی این کتاب در اپلیکیشن فراکتاب موجود می باشد.

10 تخفیف

پاییز آمد

کتاب پاییز آمد نوشته گلستان جعفریان، روایت گر خاطرات فخرالسادات موسوی همسر سردار شهید احمد یوسفی می باشد و انتشارات سوره ی مهر آن را منتشر و روانه باز...
گلستان جعفریان
نویسنده
زهرا سادات خلیلی
گوینده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب مجید بربری

کتاب مجید بربری، روایتگر زندگی شهید مجید قربانخانی است که به حر مدافعان حرم شهرت یافت زیرا تا یک سال قبل از شهادتش، مسیر زندگی کاملا متفاوتی از سرنوشت خود داشت.

مجید قربان خانی جوانی 28 ساله و اصطلاحا دهه هفتادی بود که در سفر اربعین سال 1393، دچار تحول شد و از مسیر پیشین خود توبه کرد. کتاب شهید قربانخانی را خانم کبری خدابخش دهقی نویسندگی کرده است و انتشارات دارخوین آن را منتشر نموده است.

خرید کتاب مجید بربری

برای خرید کتاب مجید بربری بصورت چاپی به اپلیکیشن فراکتاب مراجعه کنید.

14 تخفیف

مجید بربری

کتاب مجید بربری، روایتگر زندگی شهید مجید قربانخانی است که به حر مدافعان حرم شهرت یافت زیرا تا یک سال قبل از شهادتش، مسیر زندگی کاملا متفاوتی از سرنوشت...
کبری خدابخش دهقی
نویسنده
دارخوین
ناشر
خرید کتاب
خرید کتاب

کتاب آخرین فرصت

کتاب آخرین فرصت، گذری بر زندگی شهید علی کسایی به نویسندگی سمیرا اکبری می باشد که توسط انتشارات به نشر روانه بازار کتاب شده است.

این اثر داستانی عمیق و انسان‌محور از زندگی شهید علی کسایی، مربی و مسئول عقیدتی سیاسی مرکز پیاده ارتش شیراز، را روایت می‌کند.

نویسنده با انجام ماه‌ها مصاحبه با همسر شهید، خانم قافلان‌کوهی، به بررسی زندگی سراسر عشق و ایمان این زوج می‌پردازد. داستان با یک خواب عجیب از دختر دوم خانواده قافلان‌کوهی، رفعت، آغاز می‌شود و به مراسم خواستگاری و ازدواج شهید علی کسایی ادامه می‌یابد. این روایت نه تنها زندگی عاشقانه آن‌ها را به تصویر می‌کشد، بلکه لحظات ساده و زیبای زندگی در شیراز را نیز به نمایش می‌گذارد.

خرید کتاب آخرین فرصت

این کتاب بصورت چاپی و الکترونیکی در اپلیکیشن فراکتاب در دسترس شما عزیزان می باشد.

15 تخفیف

آخرین فرصت، گذری بر زندگی شهید علی کسایی

کتاب آخرین فرصت، در واقع گذری بر زندگی شهید علی کسایی است که به قلم سمیرا اکبری به نگارش درآمده و توسط به نشر نیز منتشر و روانه ی بازار کتاب شده است. ...
سمیرا اکبری
نویسنده
به نشر بزرگسال
ناشر
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

کتاب بیست سال و سه روز

این کتاب روایتگر داستان زندگی شهید مصطفی موسوی, جوان ترین شهید ایرانی مدافع حرم است. با قلم جذاب و خواندنی سمانه خاکبازان به رشته تحریر درآمده و در انتشارات روایت فتح نیز منتشر شده و در دسترس علاقه مندان به کتاب های انقلاب و دفاع مقدس قرار گفته است.

کتاب پیش رو به روایت زندگی شهید مصطفی موسوی پرداخته که «جوان ترین شهید ایرانی مدافع حرم» است.
سری اثرهای «مدافعان حرم» عرصه ای می باشد که در آن ها نانوشته هایی ویژه از قهرمانانی را عیان می سازد که در اثبات حق و حقیقت و استوار نگاه داشتن عَلَم «اسلام ناب محمدی (ص)» از جان شرین خویش گذشته و آن را تقدیم حضرت دوست کرده اند.
اگر علاقه مند به کتاب های «مقاومت و پیداری» و «خاطرات و زندگی نامه» هستید؛ کتاب بیست سال و سه روز، گزینه ای است که برای شما لحظاتی ناب و فراموش نشدنی را رقم خواهد زد.

خرید کتاب بیست سال و سه روز

نسخه چاپی کتاب بیست سال و سه روز را می توانید از طریق سایت و یا نرم افزار فراکتاب خریداری کنید و پس از دریافت کتاب از محتوای ارزشمند آن بهره وافی و کافی ببرید. همچنین نسخه الکترونیک بصورت صوتی و متن کتاب بیست سال و سه روز در اپلیکیشن فراکتاب موجود می باشد.

15 تخفیف

بیست سال و سه روز

کتاب بیست سال و سه روز، روایتگر داستان زندگی شهید مصطفی موسوی, جوان ترین شهید ایرانی مدافع حرم است که با قلم جذاب و خواندنی سمانه خاکبازان به رشته تحر...
سمانه خاکبازان
نویسنده
محمد رضاعلی
گوینده
پیش نمایش و خرید
پیش نمایش و خرید

همه کتابهای تفریظ شده رهبر معظم انقلاب

در لینک ذیل همه کتاب‌هایی که توسط رهبر معظم انقلاب تقریظ شده‌اند گردآوری شده است. با توجه به اهتمام معظم‌له به کتاب و کتابخوانی و افزایش به دفعات این کتاب‌ها، فراکتاب نیز این لیست را بروزرسانی خواهد کرد. اگر کتابی را ما از قلم انداخته‌ایم خوشحال خواهیم شد تذکر دهید تا لیستی بدون نقص را در فراکتاب داشته باشیم.

کتابهای تفریظ شده رهبر

 

سمانه خوش انگشت
سمانه خوش انگشت
دیدگاه شما چیست؟
شما اولین نفری باشید که درباره این مطلب نظر می دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *