کتاب پسران حاج ذبیح اله pdf

تاریخ شفاهی حاج حسین رضوان مدنی از سال های دفاع مقدس

امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 20,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب پسران حاج ذبیح الله

کتاب پسران حاج ذبیح الله، خاطرات یکی از پیشکسوتان و رزمندگان استان کرمانشاه و برادر سه شهید است. باید اقرار کنم که مصاحبه با حاج حسین سخت بود و بارها اشکم را درآورد! زندگی او بیشتر از آن که شیرین باشد، تلخ بود و پر رنج! بیشتر از همه صبوری حاج حسین و پدر و مادر گرامی شان برایم درس زندگی بود. پدری که حتی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دیدار با او، صبر و استقامت‏شان را تحسین کردند.

 پدری که بعد از شنیدن خبر شهادت سومین پسر و دامادش دست‏هایش را به آسمان گرفت و گفت: خدایا این قربانی ‏ها را از من بپذیر؛ از خودت گرفتم و به خودت پس دادم. حقا که چنین پدری شایسته چنین فرزندانی است. امید که در بهشت برین همجوار شهدا و امام شهدا باشد.

گزیده کتاب پسران حاج ذبیح الله

حاج‎ حشمت سه تا بچه داشت که یتیم شده بودند. خواهرم که زن حاج مسعود بود هم پسر کوچکی داشت که او هم یتیم شده بود. بعد از مراسم خاکسپاری من رفتم منزل و به پسرهایم گفتم: بچه‎ ها دیگر مرا بابا صدا نزنید! به من بگویید عمو! اگر به من بگویید بابا، بچه‎ های عمو حشمت و پسر عمه‎ تان ناراحت می ‎شوند، چون آن‎ها بابا ندارند و دلشان برای بابایشان تنگ می‎ شود؛ هر چند این کار امکان‎ پذیر نبود و بچه‎ ها نمی‎ خواستند به جز بابا مرا به چیز دیگری صدا بزنند.


شابک :
978-622-6854-22-1
سال نشر :
1399
صفحات کتاب :
296
کنگره :
DSR1629
دیویی :
955/0843092
کتابشناسی ملی :
6111163

کتاب های مشابه پسران حاج ذبیح اله