امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (PDF)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 20,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب ساختمان پزشکان

داستان دختری معصوم و روستایی که در یک صحنه نادر، هتک حرمت می شود. دخترک که روی برگشتن به خانه ندارد کشان کشان خود را به جاده روستا می رساند و وسط جاده بیهوش می شود. دکتری که در حال گذر از جاده بود نگه می دارد و دخترک را سوار می کند تا به بیمارستان برساند و مداویش کند. این ابتدای یک زندگی جدید و پر پیچ و خم در شهر است که ...

گزیده کتاب ساختمان پزشکان

یک ساعتی گذشت با صدای بوق ماشین فرشته از خواب پرید به اطرافش نگاه کرد دید داخل باغ بزرگی درحرکت هستند ماشین پارک شد علی به طرف فرشته نگاه کرد وگفت: عزیزم بیدار شدی؟ مادرگفت: خوب خیلی خوب شد که فرشته هم استراحت کرد همگی داخل باغ شدند فرشته به اطراف خودش مبهوت نگاه کرد موزیک ملایمی بود، دریک طرف افرادی داشتند میرقصیدند و دریک طرف دیگر چند نفر دور هم جمع بودند میزهای کوچکی گردی گذاشته شده بود روی آن انواع میوه ها و  نوشیدنیها.
ناگهان آقای پیری به طرف آ نها آمد علی با آن دست داد آن آقا به همه  مان خوش آمد گفت: علی دست فرشته را گرفته بود مادر به سمتی رفت تا با بقیه مهمانان احوال پرسی کنند علی و فرشته به گوشه ای رفتند ناگهان فرشته سر جایش خشکش زد برادرش داشت روی میزها را پاک می کرد به آن طرف نگاه کرد برادر دیگرش داشت پذیرایی می کرد ناگهان برادرش منصور با چشم تو چشم فرشته شد وگفت: فرشته تویی؟

صفحات کتاب :
87
کنگره :
PIR۸۳۴۱‬‬
دیویی :
۸‮فا‬۳/۶۲‬‬
کتابشناسی ملی :
8828936
شابک :
978-622-94485-7-1
سال نشر :
1401

کتاب های مشابه ساختمان پزشکان