امتیاز
5 / 0.0
خرید الکترونیکی (EPUB)
مطالعه در اپلیکیشن فراکتاب
ت 60,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب آقای سلیمان! می شود من بخوابم؟

کتاب «آقای سلیمان! می‌شود من بخوابم؟» نوشته سیدمحمدرضا واحدی توسط انتشارات عهد مانا منتشر شده است.

کتاب «آقای سلیمان! می‌شود من بخوابم؟»، ماجرای پسر و دختری است که به شدت به هم دل می‌بندند، اما به دلیل وجود ضلع سومی در این عشق، رابطه آنان دچار افت و خیزهای عجیبی می‌شوند. در طول این داستان و با وجود این که هر سه ضلع این مثلث همدیگر را دوست دارند، وجود ضلع سوم که به نوعی پیدا و پنهان با مخاطب ارتباط برقرار می‌کند، قهرمانان داستان را چنان دچار فراز و نشیب می‌کند که گاهی به شدت به هم نزدیک می‌شوند و گاهی به شدت از هم دور و گاهی هم از آن ضلع سوم فاصله می‌گیرند و گاهی در کنارش آرامش می‌یابند.

گزیده کتاب آقای سلیمان! می شود من بخوابم؟

بعد از نماز، بلند شد برای ادامۀ کار. به گوشۀ خرابه رفت تا چند آجر بردارد و ببرد که ارتفاع یکی از اجاق‌ها را بالاتر ببرند. خسته نباشیدی به سهراب که روی آجرها نشسته بود و چایی می‌خورد، گفت و خم شد، چند آجر برداشت و به سرعت رفت. موقع خم شدن چیزی از جیب پیراهنش افتاد و خودش متوجه نشد. سهراب آن را برداشت و همین که نگاهی به آن انداخت، دستش که استکان را به سمت دهانش می ‌رد، بین راه خشک شد و بالاتر نرفت. دستش در هوا مانده بود و مدتی طول کشید تا استکان را زمین گذاشت و دقیق‌تر نگاه کرد.

سهراب و بقیۀ هیأتی‌ها دیگ های شله زرد را رها کردند و دور او جمع شدند. بعضی ها مراقب بودند که فرار نکند و یکی دو نفر هم بازجویی‌اش می‌کردند. پریشان و مضطرب روی یک کندۀ درخت نشسته بود و چیزی نمی‌گفت.

کتابشناسی ملی :
2627356
شابک :
978-600-92557-1-9
سال نشر :
1392
صفحات کتاب :
248
کنگره :
PIR8291‭‬ ‭/‮الف‬2554‏‫‬‭آ7 1392
دیویی :
8‮فا‬3/62

کتاب های مشابه آقای سلیمان! می شود من بخوابم؟