کتاب قانون جذب و ارتعاش pdf

چگونه با قانون جذب شاد، سلامت و ثروتمند باشیم؟

امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
54,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب قانون جذب و ارتعاش

کتاب قانون جذب و ارتعاش نوشته ایران قربانی و در انتشارات مانیان به چاپ رسیده است. قوی‌ترین و قدرتمندترین قانون، برای رسیدن به تمام اهداف و آرزوها «قانون جذب» است.

قانون جذب، یک قانون طبیعی برای رسیدن به خواسته‌ها و آرزوها است. شما اگر قانون جذب را بدانید و از آن استفاده کنید، می‌توانید به هر خواسته و هدفی که داشته باشید برسید. طبق قانون جذب، هر چیزی که وارد زندگیتان می‌شود به صورت تصادفی و اتفاقی نبوده است، بلکه خودتان آن را جذب کرده‌اید.

قبل از اینکه بخواهید با استفاده از قانون جذب به تمام اهداف و آرزوهایتان برسید، باید بدانید قانون جذب چیست و چگونه کار می‌کند. این کتاب، به شما خواهد آموخت که از قانون جذب چگونه استفاده کنید.

گزیده کتاب قانون جذب و ارتعاش

ولی سؤال مهم که به آن اشاره شد این است که چرا گفته شده که همه چیز از انرژی ساخته شده است؟ آیا واقعاً همه چیز از انرژی ساخته شده است؟‌ قانون پایستگی انرژی می‌گوید: انرژی هیچ وقت از بین نمی‌رود، بلکه از حالتی به حالت دیگر در می‌آید. یک صندلی را در نظر بگیرید.

این صندلی، از هر جنسی که هست آهن یا چوب فرق نمی‌کند، وقتی که آن را بررسی کردند دیدند که ذرات تشکیل دهنده آن از اتم تشکیل شده است. اتم از چه تشکیل شده است؟ پروتون، نوترون و الکترون؛ این‌ها باز از یک ذره بسیار کوچک به نام کوارک تشکیل شده است. کوارک از ذره‌ای به نام ریسمان تشکیل شده و ریسمان هم از انرژی تشکیل شده است.

صفحات کتاب :
158
کنگره :
BF۶۳۷
دیویی :
‏‫‭۱۵۸/۱
کتابشناسی ملی :
۸۴۴۲۲۰۸
شابک :
978-622-7725-62-9
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه قانون جذب و ارتعاش