نظر شما چیست؟

معرفی کتاب دالی دالی

مجموعه ۱۴ جلدی «به دنیا آمده‌ام» مناسب گروه سنی مثبت صفر توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شده است. طرحِ کتاب‌های مثبت صفر با هدف آفرینش اثر برای کودکان از بدو تولد تا ۳ سال از سال‌ها پیش در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شکل گرفته است.

این مجموعه تلاشی است برای خلق آثاری که بتواند در این مسیر و در سالهای نخستینِ زندگی فرزندان یاریمان کند. این مجموعه با نظارت زهره پریرخ نویسنده کودک و نوجوان، شامل کتاب‌های زیر است: «دلم میخواد تو بغلت بخوابم»، «مشک دوو کره دوو»، «وسایل من»، «ما سه نفر»، «پیش پیش، لالا»، «ماه توتو، بیابیا»، «توتو آب، بیابیا»، «تو تو باد، بیابیا»، «سیب سبز و سیب قرمز»، «شعر لالایی»، «بازی، بازی، نوازش»، «دالی دالی»، «ویزو» و«قند و نبات».

توانایی پوشیدن لباس به کودک اعتماد به نفس می‌دهد. کودک احساس استقلال و موفقیت می‌کند. لباس پوشیدن کودک را در کسب مهارت‌های حرکتی ساده مانند دکمه بستن و مهارت‌های حرکتی پیچیده مانند ایستادن و شلوار پوشیدن یاری می‌کند. در کنار این مهارتها یادگیری نام لباس‌ها، شناخت آن‌ها و ترتیب پوشیدن لباس‌ها، مهارت زبانی و شناختی کودک را پرورش می‌دهد. حال اگر یادگیری همه‌ی این مهارت‌ها با زبان آهنگین انجام شود، لذت و امکان یادگیری را دو چندان می‌کند.

کتاب دالّی دالّی از مجموعه «به دنیا آمده‌ام»، سروده افسانه شعبان‌نژاد با تصویرگری پریسا فرخ‌بخت کودک شما را با این مهارت‌ها آشنا می‌کند.

گزیده کتاب دالی دالی

دالّی، دالّی

دالّی موشه

نی‌نی پیراهن می‌پوشه

پیراهنش آستین داره

روی آستینش چین داره

صفحات کتاب :
20
دیویی :
305/232
کتابشناسی ملی :
9402494
شابک :
9786000110420
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه دالی دالی