امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
59,700
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب 21 روز بهبود عادات 

کتاب21 روز بهبود عادات، نوشته اندرو کایت با ترجمه نسرین رحیمی‌ایدیشه در نشر مانیان به چاپ رسیده است. دستاوردهای شما نه تنها از این جهت که می‌توانید به اهدافتان برسید بلکه از این جهت که می‌توانند شما را به سطوح جدیدی سوق دهند، مهم هستند. در هر کاری که انجام می‌دهید، داشتن انگیزه و آمادگی برای مقابله با کار بعدی ضروری است.

از زندگی کاری تا زندگی خانگی، برای انجام حداقل‌ها، انگیزه خاصی لازم است به این فکر کنید که وقتی کمی خودتان را به جلو می‌کشید، چگونه کل زندگی شما افزایش پیدا می‌کند. یافتن منابع الهی برای حمایت از این عادات سازنده می‌تواند دشوار باشد، به‌خصوص زمانی که در حال حاضر در یک ذهنیت محدود هستید. بسیاری از مردم احساس می‌کنند که نمی‌توانند سطح بهره‌وری خود را تغییر دهند؛ زیرا بیش از حد مشغول هستند یا منابع کافی ندارند. حقیقت این است که هر کسی زمانی می‌تواند این کار را انجام دهد که روش‌های آموزشی خاصی را در زندگی خود اعمال کند.

از طریق مراحل عملی کتاب 21 روز بهبود عادات، به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید این نوع تغییر را در زندگی خود اعمال کنید. مهم نیست که در چه شرایطی قرار دارید یا برنامه فعلیتان چقدر شلوغ است این ۲۱ عادت شما را به فردی سازنده تبدیل می‌کند که می‌تواند دو برابر آنچه اکنون انجام می‌دهید، به انجام برساند. از آنجایی‌که این یک کتاب کار است.

شما می‌توانید روش‌های واقع بینانه‌ای را ببینید که می‌توانید عادت‌های جدید خود را ایجاد کنید و به شما این امکان را می‌دهد که احساس کنید واقعاً در حال پیشرفت هستید. بسیاری از راهنماهای دیگر همان وعده‌ها را ارائه می دهند، اما در نهایت پر از حقه‌ها و روش‌هایی هستند که قبلاً در گذشته امتحان کرده‌اید. این یکی متفاوت است؛ زیرا فقط بر واقع‌بینانه‌ترین رویکردها تمرکز دارد.

گزیده کتاب 21 روز بهبود عادات 

یادگیری کد مورس مزایای عملی دارد، اما همچنین راهی را به شما می‌دهد تا واقعاً خود را به چالش بکشید و به سبک یادگیری خود توجه کنی.د شما به سرعت متوجه خواهید شد که برخی از روش‌های یادگیری برای شما بهتر از سایرین کار می‌کنند. برخی از افراد یادگیرنده دیداری هستند، در حالی که برخی دیگر دستورالعمل‌های شنیداری را ترجیح می‌دهند.

دانستن در مورد سبک یادگیری خود در آینده به شما کمک خواهد کرد؛ به خصوص زمانی که باید مهارت‌های جدید دیگری را بیاموزید. وقتی بر روی سبک یادگیری تمرکز کنید که از قبل می‌دانید، باعث می‌شود بهترین کار را انجام دهید، می‌توانید در زمان آزمایش و خطای خود صرفه‌جویی کنید؛ در عوض روی کار خود که دارید انجام می‌دهید، تمرکز کنید.

صفحات کتاب :
231
کنگره :
‏‫‬‭BF۶۳۷‭‬‬
دیویی :
‏‫‬‭۱۵۸/۱‬
کتابشناسی ملی :
8750678
شابک :
978-622-310-033-8
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه 21 روز بهبود عادات