امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
35,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب دانستنی هایی درباره گربه سانان

کتاب دانستنی‌هایی درباره گربه سانان نوشته کریستین گانزی  و ترجمه شده توسط وحید کریم‌دادیان توسط انتشارات کتاب‌های پروانه (به‌نشر کودک) تهیه و منتشر شده است. این کتاب اطلاعات مفیدی درباره تولد گربه‌سانان، انواع گربه‌سانان، شیوه زندگی‌ گربه‌سانان، خطرات در کمین گربه‌سانان، نژاد و اجداد اولیه گربه‌سانان و سایر اطلاعات جذابی که ممکن است برای کودک یا نوجوان ایجاد سوال بکند را ارائه می‌دهد.

مجموعه کتاب‌های دانستنی‌ها، کتاب‌های علمی ویژه کودکان و نوجوانان است که در حیطه موضوعات مختلف زیست‌‌شناسی مانند انواع حیوانات و گیاهان، موضوعات مختلف مربوط به گذشته مثل مومیایی‌ها و اعصار تاریخی زمین و غیره اطلاعات علمی و مفیدی را  در قالب متن‌های کوتاه و به زبان روان شیرین و جذاب به کودکان و نوجوانان ارائه می‌کند. مصور بودن این کتاب‌ها بر جذابیت آن ها می‌افزاید.

گزیده کتاب دانستنی هایی درباره گربه سانان

تماشای یک گربه بزرگ

گربه‌سانانی نظیر ببر، شیر و پلنگ گوشتخوران قدرتمندی هستند. آن ها با چنگال‌های قوی و دندان‌های تیزشان جانوران دیگر را شکار می‌کنند و می‌خورند. گربه‌سانان حس شنوایی و بینایی فوق‌العاده قوی، موهایی نرم و صاف، بدنی عضلانی و نیرومند و پوستی زیبا دارند.

امروزه گونه‌های مختلف گربه‌های بزرگ در معرض خطر قرار دارند. چون انسان‌ها آن ها را به‌خاطر پوستشان شکار می‌کنند و از بین همه آن ها  بیشترین خطر متوجه ببرهاست.

صفحات کتاب :
32
کنگره :
1386 23گ/4گ/QL737
دیویی :
599/75
کتابشناسی ملی :
124482
شابک :
978-964-02-0862-5
سال نشر :
1386

کتاب های مشابه دانستنی هایی درباره گربه سانان