امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
100,000
نظر شما چیست؟

معرفی ماهنامه توسعه فناوری های نوین پزشکی (57)

ماهنامه توسعه فناوری های نوین پزشکی (57) یک نشریه تخصصی حوزه بهداشت و سلامت می‌باشد که به همت دکترسیدآصف مهدوی و تیمش تهیه می‌شود. این نشریه به بیان مسائل روز ایران و جهان در حوزه پزشکی، فناوری دستگاه‌های حیطه پزشکی و سلامت، تکنولوژی‌های روز دنیا در عرصه بهداشت و سلامت و همچنین تازه‌ترین اتفاقات رخ داده در حیطه سلامت و بهداشت در کشور نظیر برگزاری همایش‌ها، تولید دستگاه‌ها، و کشف روش‌های جدید درمان می‌پردازد.

ماهنامه توسعه فناوری های نوین پزشکی (57) برای پزشکان و کادر درمان، تولیدکنندگان و صادرکنندگان و واردکنندگان دارو و تجهیزات پژشکی همچین دانشجویان حیطه پزشکی و بهداشت و درمان مفید می‌باشد.

گزیده ماهنامه توسعه فناوری های نوین پزشکی (57)

در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی نیز، که از مهم‌ترین موضوعات حکمرانی در این حوزه است. مشکلات متعددی وجود دارد: از جمله محدودیت منابع ارزی و کنترل‌های ناشی از آن، جابه‌جایی و انتقال وجه به حساب تامین‌کنندگان خارجی و هزینه‌های گزاف مربوط به آن، که خود ناشی از عدم پیوستن به FATFاست. تاخیر در ورود کالا به کشور به دلیل تاخیر در تخصیص، تامین و حواله ارز، تاخیر در تامین بودجه مربوط به اصلاحات ارزی دارو و تجهیزات پزشکی و حتی اختصاص ندادن منابع پیش بینی شده توسط سازمان برنامه و بودجه، ناهماهنگی بیمه‌ها، نظام ناهماهنگ پرداخت و بی‌انضباطی مالی دانشگاه‌ها و بسیاری مشکلات دیگر، که بخشی مربوط به ناهماهنگی‌های داخلی و بین‌دستگاهی و بخشی مربوط به تحریم‌های تحمیلی ظالمانه است.

صفحات کتاب :
79
کتابشناسی ملی :
57
شابک :
26457490
سال نشر :
شهریور1403
قیمت نسخه چاپی :
2000000

کتاب های مشابه ماهنامه توسعه فناوری های نوین پزشکی (57)