نظر شما چیست؟

معرفی ماهنامه توسعه فناوری های نوین پزشکی ( 55)

ماهنامه توسعه فناوری های نوین پزشکی ( 55) ماهنامه تخصصی است که در زمینه معرفی فناوری‌های روز دنیا در شاخه‌های مختلف علم پزشکی نظیر تصویربرداری، درمان، علوم آزمایشگاهی، واردات و صادرات دارو و تکنولوژی‌های پزشکی و غیره مطالب جدید و جالبی را در اختیار خوانندگان و علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

ماهنامه توسعه فناوری های نوین پزشکی ( 55)  ازبخش‌های مختلفی نظیر: سخن مدیرمسئول، گزارش ویژه خبری، معرفی کتاب، تولید موانع و راهکارها، در مسیر صادرات، باشگاه فناوری، باشگاه علمی و رگولاتوری در حوزه فناوری‌های اطلاعات پزشکی تشکیل شده است.

این ماهنامه تخصصی برای پزشکان، دانشجویان رشته پزشکی و تمامی کسانی که در کادر درمان یا سایر زیرشاخه‌های علم پزشکی فعالیت دارند؛ همچنین تولید کنندگان و وارد کنندگان دارو و انواع تجهیزاتی که به نوعی به علم پزشکی مربوط می‌باشد مفید است. 

گزیده ماهنامه توسعه فناوری های نوین پزشکی ( 55)

ضرورت تنظیم‌گری و تکمیل زنجیره ارزش در حوزه تعمیر و احیای تجهیزات پزشکی

آیین گشایش«مرکز بازیابی و خدمات پیشرفته تجهیزات پزشکی» با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور برگزار شد.

به گرازش مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت، علمی،فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، روح‌الله دهقانی در این مراسم گفت:«به لطف خدا و همت دانشگاه شهید بهشتی و مجموعه‌ای از شرکت‌های دانش‌بنیان، امروز مرکز نوسازی و تجهیزات پیشرفته افتتاح شد. این مرکز علاوه بر کمک به احیا، نوسازی، نگهداری و رفع اشکال دستگاه‌های پزشکی، که برخی از آن‌ها به دلیل مشکلات جزئی بدون استفاده باقی می‌مانند، کار توسعه دانش فنی این تجهیزات را نیز انجام می‌دهد.»

وی افزود:« همچنین، این مرکز مشکل بسیاری از تجهیزات پزشکی گران‌قیمتی را که بیشتر اوقات به دلیل مشکلات کوچک بدون استفاده می‌شوند، حل کرده است و دانش فنی در عرصه تجهیزات پزشکی پیشرفته را توسعه می‌دهد.»

صفحات کتاب :
60
کتابشناسی ملی :
55
سال نشر :
1403/4/1
قیمت نسخه چاپی :
2000000

کتاب های مشابه ماهنامه توسعه فناوری های نوین پزشکی ( 55)