امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
48,000
خبرم کن
کتاب چاپی ناموجود است
65,000
15%
55,250
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب با خدا در اتاق تشریح

کتاب با خدا در اتاق تشریح نوشتهٔ سیدعلی اصغر علوی می‌باشد و انتشارات سدید آن را به چاپ رسانده است.

در لابه‌لای تشریح دروس علوم تشریح و در کنار جسد اتاق تشریح، چه درس‌ها، نکته‌ها و پیام‌هایی می‌توان یافت؟

در این کتاب اشاراتی برای تدریس درس تشریح، با جهت‌گیری الهی و فرهنگی است. در کلاس درس علوم تشریح و به بهانهٔ جسد اتاق تشریح، به دنبال احساس روحی جدید و نگاهی تازه در کلاس تشریح هستیم.

بخشی از کتاب با خدا در اتاق تشریح

چطور یک استاد می‌تواند دانش‌جویان یک کلاس را با یک جمله به‌جا تبدیل کند به انسان‌های متدین؟ آن هم نه فقط در تدریس رشته علوم دینی یا معارف بلکه در درس فیزیک و درس ریاضی، یا در هر درس دیگری؟ اتاق تشریح چگونه به یک محیط سرشار از معنویت و توحید تبدیل خواهد شد؟

اینجا پای نکات ناب یک استاد خواهیم نشست که این دغدغه مقدس و نورانی را سال‌هاست دارد و در میان انبوه بیاناتش و در جمع‌های مختلف علمی بارها در مورد اهمیت و ضرورت و حتی شیوه‌هایش سخن گفته است. استاد سیّد علی حسینی خامنه‌ای!

امروز فوری‌ترین و واجب‌ترین و مبرم‌ترین وظیفه مسئولان امر این است که سازماندهی آموزش و در دوره‌های مختلف تعلیم را عوض کنند. یعنی محتوا و قالب در نظام آموزشی کشور باید تغییر کند. شکل و محتوای آموزش با هدف‌های امروز کشور ما و با آرمان‌های جمهوری اسلامی منطبق نیست.

یک معلم ریاضی، یک معلم فیزیک، یک معلم فارسی و ادبیات هم با یک نکته‌گویی به‌جا و با یک تک‌مضراب می‌تواند تفکر دینی را در عمق دل شاگرد و مخاطب خود جا دهد تا یادش نرود.

صفحات کتاب :
222
کنگره :
‏‫‭BP۲۲۲/۲۲‏‫‭/ع۸ب۲ ۱۳۹۷
دیویی :
‏‫‭۲۹۷/۴۴
کتابشناسی ملی :
5467168
شابک :
9786007850480
سال نشر :
1397

کتاب های مشابه با خدا در اتاق تشریح