کتاب چهارده ناجی pdf

داستان هایی از زندگی چهارده معصوم

امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
21,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب چهارده ناجی

کتاب چهارده ناجی، شامل داستان‌هایی از زندگانی چهارده معصوم (علیهم السلام) برای کودکان است که به قلم صغری بهرامی نگاشته شده است و در انتشارات مداد جادو به چاپ رسیده است.

یکی از روش‌های آشنا کردن کودکان با زندگی پیامبر و ائمه­ اطهار، استفاده از شعر و داستان است و این موضوع از این جهت اهمیت دارد که کودکان ریتم‌های آهنگین و زیبا را به خوبی یاد می‌گیرند و آنچه که از طریق داستان آموخته‌اند، در حافظه­ خود ثبت می­‌کنند. 

در کتاب چهارده ناجی، سعی شده زیباتریـن و جذاب‌­تریـن داستان­‌ها و ساده‌­تریـن و آهنگین‌ترین شعرها درباره­ پیامبر گرامی و ائمه­ اطهار، جهت آموزش و آشنا کردن کودکان مسلمان انتخاب شود و در هر جلسه از کلاس­، در کنار آموزش قرآن، زندگی یکی از چهارده معصوم به صورت شعر و داستان نیز آموزش داده شود تا کودکان ما با زندگی پیامبر گرامی و معصومین دیگر آشنا شوند.

گزیده کتاب چهارده ناجی

همین‌طور که بچه‌ها با صدای بلند این اشعار را می‌خواندند، سارا و زهرا هم پشت در با آن ها می‌خواندند و تقریباً شعر را حفظ کرده بودند که خانم مربی در را باز کرد و به آن ها خوشامد گفت. خانم مربی طوری برنامه‌ریزی کرده بود که بچه‌ها در هر جلسه، در کنار آموزش قرآن، با یکی از معصومین نیز آشنا شوند.

صفحات کتاب :
44
دیویی :
‏‫دا‬۲۹۷/۹۵‬
کتابشناسی ملی :
9698237
شابک :
978-622-4848-01-7
سال نشر :
1403

کتاب های مشابه چهارده ناجی