امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
139,600
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب با اکسل شعبده بازی کن!

کتاب با اکسل شعبده بازی کن! نوشته جناب آقای محمدرضا سواری منتشر شده در نشر متخصصان. و آموزشات مخصوص با اکسل را آموزش می‌دهد.

در کتاب "با اکسل(Excel) شعبده بازی کن!" گلچینی از تکنیک ها، ابزارهای سودمند و توابع کاربردی در قالب 10 تمرین عملی به صورت متن محور با نگارشی آسان و سریع تدریس خواهد شد.

کتاب با اکسل شعبده بازی کن! را مطالعه و همیشه مرور کنید، زیرا تمرین های آموزشی با روشی انحصاری و ممتاز در اختیار شما قرار می‌گیرد.این محصول علمی گرانبها به خاطر محتوای طراحی شده، سبک هوشمندانه و انتقال دقیق مباحث عملی، بهترین هدیه به هدف فعال سازی و تقویت ذهن شما می‌باشد.دانشجویان گرانقدر، کتاب پیش رو همانند فرش دست بافتی است که حرف به حرف آن، از طریق پردازش های ذهنی نویسنده شکل می‌گیرد تا محصولی زیبا و ماندگار، سازگار با اصالت و روح ایرانی متولد شود.

گزیده کتاب با اکسل شعبده بازی کن!

در برنامه ی اکسل، آدرس هر سلول به ترتیب ازطریق الفبای زبان انگلیسی جهت شناسایی ستون متناظر و همچنین به واسطه‌ی عدد برای اشاره به موقعیت سطر مربوطه تعریف می‌گردد؛ به عنوان مثال، کاربر در کاربرگ جاری با انتقال اشاره گر و سپس فشردن کلید چپ موس، یک سلول را انتخاب می‌کند.

این سلول در محل برخورد ستون C و سطرشماره 6 قرار دارد؛ بنابراین سلول مربوطه در برنامه‌ی اکسل با آدرس C6 شناسایی می‌شود.همچنین در گوشه‌ی بالا و سمت چپ محیط نرم افزار اکسل، آدرس سلول فعال ازطریق کادر Name Box قابل مشاهده است.

صفحات کتاب :
164
کنگره :
‏‫‬‮‭HF۵۵۴۸/۴ ‭
دیویی :
‏‫‬‮‭۰۰۵/۵۴
کتابشناسی ملی :
۹۶۳۸۴۵۲
شابک :
9786223901430
سال نشر :
1403

کتاب های مشابه با اکسل شعبده بازی کن!