امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
88,500
نظر شما چیست؟

توضیحات کتاب رازهای آداب معاشرت

کتاب رازهای آداب معاشرت نوشته مونیکا آنا می‌باشد و توسط شیما آذرکمان ترجمه شده است. این کتاب به منظور تأکید بر اهمیت رعایت آداب معاشرت در بسیاری از موقعیت‌های اجتماعی مختلف نوشته شده است.

هر فصل مملو از نکات مفیدی است که به شما اجازه می‌دهد هر جایی که حضور پیدا می‌کنید مورد استقبال قرار بگیرید و با اعتمادبه نفس برخورد کنید. مهم است که به نحوه ی تأثیر خود روی دیگران و اینکه سایرین شما را چگونه می‌بینند اهمیت دهید.با رعایت آداب معاشرت درست، می‌توانید دوستان و هم عهدان خوبی پیداکنید؛ به این خاطر که تأثیر اولیه خوبی خواهید گذاشت و مردم می‌خواهند درکنار شما باشند.

با رعایت آداب معاشرت خوب، شیوه‌ی ارتباط گیری شما با آرامش بیشتر همراه بوده و طبیعی‌تر خواهد بود، زیرا هیچ مانع یا عدم قطعیتی وجود نخواهد داشت. با مردم راحت کنار آمدن و لذت بردن از تعاملات اجتماعی بهترین فرصت‌های زندگی را سر راه شما قرار خواهد داد.

گزیده کتاب رازهای آداب معاشرت 

آداب معاشرت عبارت است از دستورالعمل مرسوم برای رفتار مؤدبانه یامناسب در جامعه یا در میان اعضای یک حرفه یا گروه خاص. ساده بگوییم،چیزی است که به آن نزاکت داشتن می‌گوییم.

هدف اصلی آداب معاشرت این است که خود و دیگران در آرامش باشیم تا همه بتوانیم با هم کنار بیاییم. آداب معاشرت اساسا رفتار باملاحظه و فکرشده و دانستن آداب و رسومی است که مردم متمدن با آن آشنا هستند که به ما اجازه می‌دهد کنار هم حضور داشته باشیم و از آن لذت ببریم.

صفحات کتاب :
374
کنگره :
‏‫‬‮‭BJ۱۸۵۶‬‬
دیویی :
‏‫‬‮‭۳۹۵/۱۴۴‬‬
کتابشناسی ملی :
۹۵۱۷۵۴۰
شابک :
978-622-310-565-4
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه رازهای آداب معاشرت