امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
66,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب راهنمای آداب کودکان

کتاب راهنمای آداب کودکان نوشته کاترین فلانری و به مترجمی  شیما آذرکمان است.این کتاب درباره‌ی احیای قواعد قدیمی سخت نیست تا بچه‌ها را به دم آهنی‌های ساکت و کوچک تبدیل کند هرچند هم که گاهی جذاب به نظربرسد بلکه این کتاب در مورد آداب اساسی است که بچه‌ها را تبدیل به شهروندان جهانی خوشحال، با اعتمادبه نفس و کارآمد می‌کند و همچنین درمورد این است که بچه‌ها را درگیر فعالیت‌های سرگرم کننده‌ای کنیم که به آن‌ها نشان می‌دهد چگونه ادب و نزاکت زندگی آن‌ها را آسان‌ترمی‌کند وباعث می‌شود دوست پیدا کنند و نیز به آن‍  ها کمک می‌کند تا با همه کناربیایند؛ از اعضای خانواده گرفته تا معلمان، بهترین دوست‌ها و زورگوها.می‌توانید این کتاب را برای بچه‌های کوچک‌تر بخوانید یا به بچه‌های بزرگ‌تر بدهید تا خودشان بخوانند.

درهرصورت، بهترین کاری که می‌توانید برای ایجاد رفتار خوب برشمرده در این کتاب انجام دهید، بله درست حدس زدید، این است که خودتان الگو باشید. به هرحال، بچه‌ها می‌بینند، بچه‌ها یاد می‌گیرند بنابراین توصیه می‌کنم چند فعالیت خانوادگی انجام دهید.

گزیده کتاب راهنمای آداب کودکان

ممکن است به نظر برسد این  کلمه   سنگین است و چیزهای غیرجذابزیادی آن را سنگین‌تر کند. وقتی  کلمه‌ی مسئولیت پذیری را می‌شنوید ممکن است یاد  تکلیف  یا  کارهای خانه بی‌افتید. اوف! کسی از این چیزها خوشش نمی‌آید.

نمی‌خواهم تظاهر کنم هنگام انجام کارهایی که مسئولیت پذیری شما رانشان می‌دهد، مثل تمیز کردن اتاقتان یا انجام تکالیف مدرسه خیلی به شماخوش می‌گذرد، چون معمولا اینطور نیست؛ اما این کارها باید انجام شوند واگر این کارها را در زمان درست خودش انجام دهید، بدون اینکه زیاد غربزنید، بزرگترها را به شدت تحت تأثیر قرار می‌دهید و وقتی بزرگترهاتحت تأثیر قرار بگیرند، این یعنی پاداش‌های بزرگ!بچه های مسئولیت پذیر چیزهای زیادی به دست می‌آورند، مثل حیوان خانگی، ساعت خواب دیرتر، پولتوجیبی بیشتر و وقتی خرابکاری کنند، راه درروهای بیشتری دارند؛ یعنی به خواسته‌های بیشتری می‌رسند!

سال نشر :
1402
صفحات کتاب :
216
کنگره :
BJ۱۸۵۷‬‬
دیویی :
‏‫‬‮‭۳۹۵/۱۲۲‬‬
کتابشناسی ملی :
۹۵۱۱۴۷۶
شابک :
978-622-310-561-6

کتاب های مشابه راهنمای آداب کودکان