نظر شما چیست؟

معرفی کتاب تبار انحراف 7 

کتاب تبار انحراف 7 نوشته سیدمحمدمهدی حسین‌‌پور و مجتبی رضایی‌آدریانی می‌باشد که در انتشارات شهید کاظمی به چاپ رسیده است. مجموعه تبار انحراف کتابی فوق العاده جذاب و تحقیقی با موضوع دشمن‌‏شناسی با محوریت یهود‏شناسی است و در یک مجموعه پژوهشی به نقش و فعالیت‌های یهود برای ضربه زدن به غیریهود می‌پردازد.

در جلد هفتم از مجموعه تبار انحراف، مخاطب با دوران تأسیس خلافت عباسی مصادف با امامت امام صادق و امام کاظم تا شهادت امام رضا علیهم السلام [از سال ۱۳۳ تا سال ۲۰۳ ق] آشنا می‌شود.

گزیده کتاب تبار انحراف 7

دوران امامت امام صادق(ع) به بعد، برگی جدید از زندگانی اهل‌بیت(ع) است؛ روزگاری که طومار نحس «شجرۀ ملعونۀ » یهودیان اموی در هم پیچیده شد و تاج‌وتخت پادشاهی به دست خاندان عباسی افتاد. براساس روایات و نیز حقیقت آشکار تاریخی، تغییر سلسلۀ پادشاهی از اموی به عباسی، تنها یک تغییر راهبردی در راستای امتداد سیاست‌های از پیش طراحی و اجرا شده تا به آن روز در شکل و قالبی جدید بود؛ چرا که یهودیان اموی در اثر فرسایش تاریخی خود برای به کرسی نشاندن سیاست‌های دو شاخه، به نفس‌های آخرش نزدیک شده بودند و ادامۀ مسیر با آن ها امکان‌پذیر نبود.

اگر از این زاویه به وقایع تاریخی این دوران نگاه کنیم، تردیدی نمی‌ماند که به قدرت رسیدن خاندانی همچون عباسیان - که از خاندان همیشه مظلوم بنی‌هاشم و همچنین پسرعموهای رسول الله به شمار می‌آمدند و در ذهن تاریخی جامعه نیز نقطۀ سیاهی از آن ها نقش نبسته بود - برای ادامۀ حیات و امتداد سیاست‌های شیطان و جبهۀ باطل، حیاتی و ضروری بود.

صفحات کتاب :
328
کنگره :
‫‬‭BM۱۵۵/۲
دیویی :
‏‫‬‭‬‭۲۹۶/۰۹
کتابشناسی ملی :
۸۴۳۴۹۳۸
شابک :
۹۷۸۶۰۰۸۲۰۰۷۵۸
سال نشر :
1400

کتاب های مشابه تبار انحراف 7