کتاب راهنمای سئو سایت املاک pdf

چگونه با تکنیک های سئو در صدر جستجوی گوگل قرار بگیریم

امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
48,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب راهنمای سئو سایت املاک

امروزه گرایش مردم به سمت دریافت خدمات به صورت آنلاین رفته است و دیگر مانند گذشته خدمات به صورت مطلق حضوری انجام نمی‌شود. اگر شما هم به دنبال برند شدن در حوزه املاک و مستغلات هستید باید روش‌های موثر در دیجیتال مارکتینگ آشنا شوید و آن‌ها را در کسب و کار خود به کار ببندید.

کتاب راهنمای سئو سایت املاک، اثر مریم صادقی‌پناه؛ یکی از گام‌های مهم و اساسی در ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ، سئو سایت است. در واقع طراحی سایت بدون سئو نمی‌تواند به دیده شدن کسب و کار شما در فضای اینترنت کمک کند. به کمک سئو سایت کسب و کار شما جایگاه بهتر در گوگل پیدا می‌کندو بازدیدکنندگان شما افزایش پیدا می‌کنند و این موضوع مشتریان بسیاری را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

گزیده کتاب راهنمای سئو سایت املاک

تولید محتوا چیست و چرا مهم است؟

زمانی که سایتی راه‌اندازی می‌کنید و محتوا برای آن نداشته باشید به طور حتم موتورهای جستجو سایت شما را ایندکس نخواهند کرد و در نتایج موتورهای جستجو قرار نمی‌دهند. تولید محتوا باید بر اساس پرسونای مخاطبانتان ایجاد شود تا بتوانید مخاطبانتان را جذب کنید. محتوای سایت مانند مصالح ساختمان هستند برای ساخت ساختمان باید از قبل مصالح آن را آماده کنید. تیرآهن‌ها، بلوک‌های سیمانی، بتن‌ها و ... همه و همه باید با هم ترکیب شوند تا در آخر یک ساختمان ساخته شود. محتوا نیز نقطه مرکزی بسیاری از بخش‌ها در یک وب سایت است. دلیل اصلی اغلب افراد در مراجعه به وب سایت‌ها رویت محتوای سایت است.

تولید محتوا به این معنی است که شما فعالیت‌ها و خدمات و کالاها و حتی تجربیات خود را به صورت خاصی به مخاطب خود انتقال دهید. این صورت خاص می‌تواند صوت، ویدئو، عکس، نوشته و یا ترکیبی از همه این موارد باشد. مخاطب با بررسی و مطالعه و مشاهده محتوای شما در خصوص کسب و کار و فعالیت شما اطلاعات لازم را کسب می‌کند و با کسب و کار شما آشنا می‌شود.

در تولید محتوا شما باید بتوانید نیازها و یا حداقل یک نیاز از نیازهای کاربر را برطرف کنید و کاربر بتواند با مطالعه و یا مشاهده محتوای شما به یکی از اهدافش برسد و یا یکی از دغدغه‌های کاربر برطرف شود. در واقع این کار به معنی مؤثر بودن محتوا برای مخاطب است و هر چه محتوای شما بتواند نیازهای بیشتری از کاربر را برطرف کند موفق‌تر خواهد بود.

صفحات کتاب :
166
کنگره :
‏‫‬‭‭TK۵۱۰۵/۸۸۴
دیویی :
‏‫‬‭۰۰۴/۶۷۸
کتابشناسی ملی :
۹۴۵۷۴۷۶
شابک :
978-622-310-542-5
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه راهنمای سئو سایت املاک