امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
3,770
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب ذهنیت برنده

کتاب ذهنیت برنده نوشته جیمز کلیر و به ترجمه صبا صدیقی می‌باشد. کتاب ذهنیت برنده در انتشارات آقائی به چاپ رسیده است. همه‌ی ما در زندگی‌مان رویاهای بزرگی داریم که ممکن است در شرایطی آن‌ها را بسیار دوردست و ناممکن ببینیم.

البته این اصلا بدان معنا نیست که برای تحققشان تلاش نکرده‌ایم. ممکن است حتی بازه‌های زمانی گوناگونی را برای رسیدن به این اهداف تعیین کرده باشیم، اما با گذر زمان و فرارسیدن ضرب‌العجل‌هایمان می‌بینیم همچنان دست خالی هستیم. آن‌وقت ممکن است حس بی‌کفایتی و ناکامی اجازه ندهد همه‌چیز را از نو شروع کنیم. جیمز کلیر (James Clear)، نویسنده‌ی کتاب معروف «عادت‌های اتمی»، در کتاب ذهنیت برنده (The winners mind) علت این ناکامی‌های پی‌در‌پی را به شما خواهد گفت.

گزیده کتاب ذهنیت برنده

عادت‌های درست و حسابی، تغییرات درست و حسابی شما همین حالا هم برخی از آن‌ها را دارید، فقط از وجودشان بی خبرید. عاداتی که فارغ از هر شرایطی، تاثیرات مثبتی بر روند زندگیتان دارند، راه موفقیت را برایتان هموار می‌کنند و شرایط را از آنچه که هست، بهتر می‌کنند، می‌خواهد سلامتی باشد، کاری، و یا حتی روابطتان. در کتاب قدرت عادت، چارلز دوهیگ، اینگونه درباره‌ی عادت‌های درست و حسابی می‌گوید: در زندگی عادات مختلفی داریم، اما برخی از آن ها، پایه و اساس عادات دیگری می‌شوند. زمانی که ورزش می کنم، بیشتر تمایل دارم تا غذای سالم بخورم، بهتر می‌خوابم و در نتیجه بهتر کار می‌کنم و حتی، حس می‌کنم که افکارم نیز شفاف تر می‌شوند.

به محض کنار گذاشتن آن، دوباره به غذاهای مضر علاقه مند شده، تا دیروقت بیدار می‌مانم و چون طی روز استرس و انرژی‌ام را در جای درستی تخلیه نکرده‌ام، دردهایی مثل درد کمر، فشار خون و ... به سراغم می‌آیند. به این ترتیب، می‌شود گفت که ورزش، یک عادت درست و حسابی است.

شابک :
9786227660593
سال نشر :
1403
صفحات کتاب :
202
کنگره :
‫‬‮‭BF۶۳۷
دیویی :
‏‫‬‮‭۱۵۸/۱
کتابشناسی ملی :
۹۶۷۶۷۸۷

کتاب های مشابه ذهنیت برنده