امتیاز
5 / 5.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
36,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب 19+1 گام طلایی برای موفقیت در فروش و بازاریابی

کتاب 19+1 گام طلایی برای موفقیت در فروش و بازاریابی اثر بابک مولوی می باشد.

بدون شک، مقوله علم فروش و بازاریابی در عصر حاضر، یکی از پویاترین و جذاب ترین بحث های تمام جوامع دنیا است که با توجه به گسترش روزافزون این علوم و زیرشاخه های آن، فعالان این عرصه با حجم گستردهای از اطلاعات طبقه بندی و غیرطبقه بندی شده، مواجه هستند که گاه بسیار پیچیده و در حد سطوح بالای دانشگاهی می‌باشند.

کتاب 19+1 گام طلایی برای موفقیت در فروش و بازاریابی با ساده سازی، خلاصه کردن مباحث و با رویکردی جهانی جهت استفاده تمام فعالان فروش و بازاریابی، اعم از حرفه‌ای و آماتور، همراه با ذکر مثال های عینی و قابل لمس، برای مخاطب ایرانی تالیف گشته که حاصل تجربه بیست سال کار و تلاش نویسنده در زمینه فروش و بازاریابی است تا به این ترتیب، با چنین راهکارهایی گام هایی جهت ارتقا سطح علمی و عملی مخاطبان گرامی در این عرصه برداشته شود.

گزیده کتاب 19+1 گام طلایی برای موفقیت در فروش و بازاریابی

نکته جالب در هدف گذاری این است که بعد از مدتی شخص در مسیر هدف قرار می‌گیرد و روزانه مسیر را رصد می‌کند و خود به خود و بدون صرف انرژی اضافی راحت می‌تواند بقیه ی مسیر را به سمت هدف به صورت غریزی طی کند. از اهمیت هدف گذاری صحیح هر چقدر صحبت شود باز هم کم است؛ زیرا در واقع این پدیده نقشه ی راه زندگی می‌باشد و در بحث فروش نقشه ی راه موفقیت و یا شکست در امر فروش است.

نکته دیگری که باید در نظر بگیریم این است که برای هدف گذاری صحیح بایستی وقت صرف کرد؛ زیرا از اهمیت بالایی برخوردار است؛ اما نباید برای بهترین بودن آن هدف زیاد وقت را تلف کنید و کمال گرایی را باید کنار بگذارید زیرا در مسیر حرکت به سوی هدف اصلی و مهم می‌توانیم ضعف‌های هدف نهایی و انحراف از مسیر را تصحیح نماییم. اتلاف وقت برای کامل‌ترین و بهترین فروشنده بودن از دلایل شکست خیلی از فروشندگان و بازاریابان می‌باشد.

صفحات کتاب :
‏‫۷۰
کنگره :
‏‫‬‭HF۵۳۸۶
دیویی :
‏‫‬‭۶۵۰/۱
کتابشناسی ملی :
۸۵۰۱۰۰۶
شابک :
978-622-98460-2-5
سال نشر :
۱۴۰۰

کتاب های مشابه 19+1 گام طلایی برای موفقیت در فروش و بازاریابی