امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
45,000
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب محبوبیت، جذابیت و ارتباط موثر

کتاب محبوبیت، جذابیت و ارتباط موثر، اثر مریم جعفری‌‌‌مراد، سیروس علی‌محمدی و امیر جعفری‌مراد؛ تکنیک‌های برقراری ارتباط موثر، و نحوه محبوب شدن شما را با زبانی بسیار ساده و کاربردی، در سه فصل و نُه مبحث آموزش خواهد داد. اگر می‌خواهید با اعتماد به نفس با دیگران ارتباط بر قرار کنید؛ کتاب محبوبیت، جذابیت و ارتباط موثر، گزینه‌ای مناسب برای مطالعه می‌باشد.

ارتباط گرفتن و برقراری ارتباط، شاید در نگاه اول ساده به نظر برسد اما در اصل کار سخت و دشواری است. برای دریافت بهترین نتیجه از آن، باید مهارت‌های لازم را به طور کامل و به درستی آموزش ببینیم. 

گزیده کتاب محبوبیت، جذابیت و ارتباط موثر

آیا باکلاس بودن فقط خوب صحبت کردن است؟
چطور باکلاس صحبت کنیم؟ قطعا باکلاس بودن را نمی‌توان تنها به خوب صحبت کردن نسبت داد، چرا که شخصیت انسان جنبه‌های مختلفی دارد که رعایت کلاس در هر جنبه آن مهم است. تصور کنید شخصی بسیار خوب و باکلاس صحبت کند اما لباس‌های نامرتبی به تن داشته باشد؛ در این صورت هر کس با چنین شخصی برخورد کند، دچار تناقض می‌شود، نمی‌تواند تمام جنبه‌های شخصیتی آن فرد را به هم پیوند دهد و با او ارتباط مؤثری برقرار کند.

بنابراین باکلاس بودن ما باید از شیوه صحبت، رفتار، پوشش و حتی طرز فکرمان نمایان باشد. مطمئنا شما نیز با افراد زیادی در جامعه برخورد کرده‌اید که ضمن داشتن پوشش مناسب، در صحبت‌های خود از کلمات رکیک و ناپسندی استفاده کرده‌اند یا وقتی بیشتر با یک فرد به اصطلاح باکلاس آشنا شده‌اید، دیده‌اید که آن فرد طرز فکری منفی نسبت به زندگی دارد. پس باکلاس بودن به معنی نقش بازی کردن نیست.

نمی‌توان مانند هنرپیشه‌ها رفتار کرد و خود را فرد باکلاسی در نظر گرفت. باکلاس بودن با «خود واقعی بودن» و تلاش مداوم برای بهتر شدن معنی پیدا می‌کند. مطمئنا اشخاصی که مدام در حال یادگیری و ارتقای شخصیت خود هستند، باکلاس‌ترین افراد جامعه محسوب می‌شوند.. .

صفحات کتاب :
104
کنگره :
HM1106
دیویی :
646/76
کتابشناسی ملی :
۸۸۸۱۲۷۱
شابک :
978-622-310-128-1
سال نشر :
1401

کتاب های مشابه محبوبیت، جذابیت و ارتباط موثر