نظر شما چیست؟

معرفی کتاب دانش فروش بیشتر

کتاب دانش فروش بیشتر نوشته دیوید هافلد و به ترجمه فاطمه باغستانی و ناشر کتاب نسل نو اندیش است. کتاب دانش فروش بیشتر، راهنمایی جامع و کاربردی، با رویکرد علمی برای کارشناسان فروش سازمان‌هاست تا از آن برای بالا بردن میزان فروش و در عین حال ارتقای شغلی در این حوزه بهره ببرند.

این کتاب استراتژی‌ها، تکنیک‌ها، فرمول‌ها و تمرین‌هایی را ارائه می‌دهد که با استفاده از آن موفقیتتان در فروش تضمین می‌شود.

گزیده کتاب دانش فروش بیشتر

در گذشته عواملی که موجب می‌شد برخی افراد بیشتر از دیگران فروش داشته باشند یک راز بود. این طور به نظر می‌رسید که برخی فروشندگان آن ویژگی‌هایی را که ضروری است دارند و برخی دیگر از آن بی‌بهره‌اند خدا را شکر پس از آن فهمیدیم که چنین چیزی درست نیست.

در طول پنجاه سال گذشته دانشمندان تحقیقات اساسی و بسیار خوبی انجام داده اند تا بدانند مغز ما چگونه اطلاعات را پردازش می‌کند ارزش‌ها را چگونه برداشت می‌کند و چطور تصمیمی مبنی بر خرید یا عدم خرید یک کالا یا خدمت می‌گیرد از این جالب‌تر این است که این کشفیات به شناسایی نگرش‌های ذهنی ویژگی‌ها و رفتارهایی خاص منجر شده که هر فروشنده یا نیروی فروشی می‌تواند آن را بیاموزد تا به موفقیت دست یابد در واقع در میان تمام نوآوری‌هایی که تخصص فروش در سال‌های اخیر داشته است هیچ یک به اندازه فروش برپایه علم پتانسیل و اثر ماندگار و مثبتی در موفقیت فروش نداشته است.

صفحات کتاب :
262
کنگره :
‫‭HF۵۴۳۸/۸‬‬
دیویی :
‫‭۶۵۸/۸۵۰۱۹‬‬
کتابشناسی ملی :
۹۱۳۲۶۰۳
شابک :
‫‫‭978-622-220-851-6‬‬‬‬
سال نشر :
1402

کتاب های مشابه دانش فروش بیشتر