امتیاز
5 / 0.0
نصب فراکتاب
مطالعه در کتابخوان
35,700
نظر شما چیست؟

معرفی کتاب مشق عشق

کتاب مشق عشق نوشته نرگس آذین و منتشر شده در انتشارات مانیان است. بی‌سوادی محرومیّتی سخت‌تر از فقر است! آن سوی جهان، رسم است که افراد مختلف با شغل‌های گوناگون تجربیات و خاطرات خویش را بازگو و مکتوب می‌کنند تا مورد استفاده‌ی نسل جوان و دیگر علاقه‌مندان قرار گیرد.

سیاست‌پیشگان، هنرمندان، مدیران، ورزشکاران ... همگی دست به قلم می‌برند تا هم اثری به یادگار بماند و هم اینکه چراغ راه نسل نو شود و درواقع همین دست‌نوشته‌ها و انتقال تجربیات هست که فرهنگ و تمدّن ملل را می‌سازد.

گزیده کتاب مشق عشق

آن روزها محصّل دوره دبیرستان بودم، درست در همان روزگار شیرین آغاز جوانی‌ام ... صحبت ازدواج من با پسردایی‌ام احمد آقا، نقل مجالس شده بود. احمد در یکی از محافل و دورهمی‌های خانوادگی مرا دیده بود و یک دل نه صد دل عاشق دخترعمه‌اش شده بود و دل به عشق دخترکی باخته بود که همه فکر و ذکرش درگیر درس و مدرسه بود.

امّا به هر نحوی که بود، داستان خاطرخواهی و عاشقی را با پدر در میان گذاشته بود. سن زیادی نداشتم، امّا اندام نسبتاً درشت و قد و قواره‌ام، همه افکار را به سمت و سوی فرا رسیدن سن ازدواجم سوق می‌داد. هرچند من در فکر درس و مشق و مدرسه‌ام بودم و درکی از ازدواج و شوهرداری نداشتم بیشتر دنیا در نظرم در آن سن و سال یک شوخی بامّزه بود.

صفحات کتاب :
106
کنگره :
‫‬‮‭PIR۸۳۳۳
دیویی :
‫‭۸‮فا‬۳/۶۲
کتابشناسی ملی :
۸۹۲۳۲۳۰
شابک :
978-622-310-197-7
سال نشر :
1401

کتاب های مشابه مشق عشق